2018年9月15日星期六

榮基打冷小菜 @ 官塘 ( 15-SEP-2018 )

四川回鍋肉 ($58) - 呢個餸麻麻哋



潮州三寶  ($48) - 鹹酸菜得個酸字   今次失手啦   兩個餸都麻麻哋   哈哈



( 15-SEP-2018  SAT )

今朝 7 點 05 分起身   里奧大人就 7 點 15 分起身   我沖埋涼就等埋里奧大人一齊落樓   佢以為我做咩咁早番工   我話約咗家姐食早餐咋   哈哈 ~

我同家姐今朝都早咗   家姐已經講咗幾次話我做咩咁早 ?!   我話平時都係咁啦   之後望下時間   原來只係 7 點 50 分咋   平時 8 點左右嘛   怪不得家姐成日話我早咗啦   哈哈 ~

我話好在我早咗   因為無諗過佢都早咗嘛 ~

家姐雖然鍾意飲 Toast Box 嘅咖啡   但唔想食到咁飽   所以去 Delifrance 喇 ~



食滿 $100 有 $20 Cash Coupon   咁呢餐都 $87   所以加多個包 ($15)   咁就啱啱過 $100 喇



家姐無啦啦話今朝飽飽滯滯   以為佢尋晚食咗咩   原來係食咗芝士條   怪不得啦 ~

一切開個奄列   家姐即刻諗起自己細個   媽咪迫佢同媽咪 Share 奄列   我就食牛扒   但家姐好鬼乖   點都食奄列 ~
   
之後又話我好衰   係都要買部跑馬機玩具   哈哈   仲講到眼濕濕添呀   所以我同自己講過   有家姐一日   我都會對佢好好   盡量拻番哂佢啲童年陰影出來   哈哈 ~

差唔多 9 點就走人喇   家姐有車之後   我無耐都有車了   感恩感恩 ~

菇場唔太忙   但到 11 點又無啦啦忙啦   成日係咁   搞到我好緊張 ~

好在 12 點半做完   又可以放鬆心情等放工 lu ~

本來約咗里奧大人喺九龍灣食 Lunch   點知佢同同事傾偈遲咗 15 分鐘   咁我唔等佢食啦   我 2 點半要番教會嘛 ~

之後我去食米線   2 點唔夠就番教會   其實 2 點半先開始   不過早番去睇下有咩嘢要幫手咁囉 ~



撈埋就好辣



今日去探訪獨居老人   我係第一次參加呢啲活動   又開心又緊張 ~

今次程序有啲亂   所以接近 3 點半先出發   比預期咗遲咗 40 分鐘   變咗勁趕 ~

我同一個姐妹加一個組長一齊落區   但無小巴   所以直接打的喇   唔想浪費時間等 ~

我同姊妹就探訪 2 個家庭   組長就去另一個家庭   諗住 4 點 15 分集合   點知差唔多 4 點 35 分先集合   因為我哋要記錄探訪者要求   搞到遲咗 ~

填埋哂所有資料再祈禱   5 點終於搞掂喇   組長仲要趕去另一個家庭探訪   我同姊妹就各自歸家喇 ~

條街熱到爆炸   太陽曬落嚟係辣肉   本來諗住出去等里奧大人   最後都係番屋企等算喇 ~

里奧大人個講座差唔多 7 點先完   咁我都唔煮飯喇   出去食呢 ~

食完番到屋企就休息   今日頻樸又出一身汗   勁攰 ~

沖埋涼就睇戲   里奧大人居然話要食薯片   呢期佢食零食多過我啦 ~  


泰國買嘅薯片   25B 一包咋   青檸梳打就喺香港買嘅





一拎就係呢塊心型薯片



睇到差唔多 12 點都瞓喇   聽朝 10 號風球   都無得番教會 lu ~

沒有留言:

發佈留言