2018年9月14日星期五

牛下新城 @ 九龍灣 ( 14-SEP-2018 )

今次再食三餸飯   感恩樣樣都好味道喎







( 14-SEP-2018  FRI )

感恩今日身體狀況非常好呀   今晚可以番教會小組喇   感恩感恩 ~

早餐食腿蛋治   好悶呀   哈哈 ~



菇場忙下停下   話咁快已經 12 點半 ~

Lunch Time 又未餓   去完萬寧買嘢就再兜個圈睇睇食咩好   之後又兜番去買魚片頭河   兜兩次都見到肥豪   佢都問我做咩兜來兜去   哈哈   我話未諗到食咩囉就係 ~



無啦啦又忙   一望個鐘已經 4 點 ~

放工去淘大行下   等埋里奧大人就一齊食嘢   行呀等呀又買下嘢   真係好攰   里奧大人終於 7 點半先到   變咗要食得好趕囉   因為我唔想遲到 ~

今晚小組係福音電影分享   又唔錯喎   但今套電影要思考   所以我地都講唔到啲咩   哈哈 ~

都好似成 8 年無番小組喇   都係衰自己懶啦   依家番番小組   感覺好似去到初信主嘅時候咁   啲感覺好特別   同埋差唔多個個都識   所以勁有親切感 ~

差唔多 10 點散會   今晚組員仲買咗一大盒無花果   每個組員一個   我勁愛㗎   神真係為我安排咁   感恩感恩 ~

番到屋企即沖涼   睇多陣電視   咁里奧大人同佢家姐傾電話   傾到 12 點咁滯   之後我又同佢傾下   成 12 點幾先瞓呀   聽朝仲要番工添 ~

沒有留言:

發佈留言