2019年9月25日星期三

茄汁肉丸通粉 ( 25-SEP-2019 )



( 25-SEP-2019  WED )

尋晚發夢彈醒咗   第一次有呢啲感覺   好在之後瞓得番咋 ~

早餐食腿蛋治   今次麵包好 Soft 呀 ~


菇場唔太忙   可以 Hea 做 ~

Lunch Time 出去萬寧買嘢   行多陣再買牛筋丸河番菇場食 ~


仍然 Hea 過真係好   加上所有大粒唔喺度   所以勁 Free ~

放工即走   番到屋企都即預備喇 ~

里奧大人 6 點 20 分放工   番到嚟就可以食㗎喇 ~

是日懶餐 - 茄汁肉丸通粉

茄汁肉丸通粉 - 第一次咁整個通粉   估唔到又好味喎 ~

洗埋碗再大清潔廚房   其實隻手好痛   不過炒完嘢都習慣大清潔   硬係覺得啲油會彈到周圍都係咁呢 ~

開埋機洗衫就沖涼   之後休息喇 ~

呢排唔得閒   所以睇唔到中醫   咁里奧大人就幫我按手   今次就大力搓喇   當堂鬆哂   之後叫佢幫我按膊頭   因為我摸到好似腫咗咁   佢幫我按到好似我坐緊越野四駒車咁   大佬呀   邊有人被人按摩   按到成個身郁㗎   郁到我簡直想嘔 ~

之後佢都忍唔住大笑啦   咁佢之後就用手踭 "鉏" 我個膊頭   咁又舒服喎   同埋佢話咁樣反而唔駛用力   兩全其美   哈哈 ~

今晚勁攰   大家 11 點都即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言