2019年9月20日星期五

餃子妹上海雲吞麵 @ 美孚 ( 20-SEP-2019 )

上海鴛鴦餃麵 ($42) - 餃子好味道   但個酸辣湯就麻麻哋


上海排骨粗炒 ($65) - 好細碟咋   同埋啲麵好硬呀


( 20-SEP-2019  FRI )

感恩一覺瞓天光   呢排手痛   搞到個人都好攰   唉 ~

早餐食奶醬多   本來唔想食㗎   但大塞車   食奶醬多可以快啲   好在 8 卦幫我叫定   一埋位即刻有得食呢 ~


菇場唔忙呀   但隻手仍然痛   所以無嘢做就好啲   唔駛成日用 Mouse ~

同里奧大人去 CPK 食 Lunch   因為佢有 2 袋嘢   我覺得 CPK 坐得舒服啲   同埋有地方擺嘢 ~

冰紅茶 ( Unlimited Refill) / 咖啡


墨西哥粟米湯 - 我覺得一陣酸縮味呀   哈哈   不過可能係咁嘅味道   只係我接受唔到啫


田園沙律


秘製醬燒豬仔骨 ($78) - 豬仔骨好味道 



芝士牛肉漢堡 ($58) - 呢個都好味道


食完就帶佢去銀行   之後我就番工喇 ~

諗住好快搞掂   但佢話等咗半個鐘都唔郁   索性走人   哈哈 ~

菇場無啦啦又忙   要拿拿聲搞掂去喇   連放 3 日唔可以有嘢 Hold 住呢 ~

感恩放工前搞掂哂   可以準時走 ~

今晚番學   同里奧大人喺美孚等 ~

里奧大人塞車   差唔多 7 點先到   所以我差唔多時候就去餐廳坐住先 ~

落定 order   咁一坐低就可以食   咁就可以準時上堂呢 ~

食完即去番學喇   今晚有啲攰   都不在狀態中 ~

放學即走   今晚坐小巴番屋企   快好多㗎 ~

番到屋企即沖涼   睇埋電視   11 點幾都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言