2019年9月3日星期二

泰式香辣羅勒醬炒豬柳 + Thin Bread ( 3-SEP-2019 )



( 3-SEP-2019  TUE )

感恩一覺瞓天光   同埋隻右手唔痛喇 ~

早餐食吞拿魚治烘底   成日食三文治確實好悶   所以假期真係唔想食   唔想感覺似番工咁   哈哈 ~


菇場唔忙呀   但對眼好攰   都唔係咁想上網了 ~ 

阿爽無啦啦又話我眼袋好浮   我話唔知係咪食咗消炎藥   佢話食咗會係咁㗎喎 ~

Lunch Time 出去買牛腩米番菇場食   食完休息下 ~


仍然唔忙   放工即走 ~

番到屋企都預備晚餐   里奧大人見我剁豬扒   覺得我辛苦   因為我話煮好簡單嘅晚餐   佢以為就咁炒就得喎 ~

是日晚餐 - 泰式香辣羅勒醬炒豬柳 + Thin Bread 

泰式香辣羅勒醬炒豬柳 - 一路炒一路打噴嚏   感覺好辣咁   但食落都幾辣   呢隻醬料正喎   有機會去泰國會再買   今次煮 "丹麥無骨豬梅頭扒"   口感好 OK 呀   上次買 2 Pack (8 塊)   好似特價接近 $70   雖然急凍   但我又無所謂   咁嘅價錢同我平時買嘅差唔多   我寧願買呢啲急凍豬扒   真空包裝感覺乾淨啲囉 ~       

Thin Bread - 喺 Ikea 買㗎   白鑊烘熱   脆卜卜 正呀 ~

搞掂哂就沖涼   開機洗衫就休息 ~

諗住熨衫   但隻右手又痛番   所以里奧大人幫手熨喇 ~

睇多陣電視   11 點幾都瞓 lu ~ 

沒有留言:

發佈留言