2019年9月12日星期四

上海婆婆 336 @ 九龍灣 ( 12-SEP-2019 )

336 上海小籠包 ($36) - 都幾多肉汁   但個皮唔夠薄


三絲春卷 ($32) - 好想食炸嘢   但呢個春卷無餡咁滯


排骨拉麵 ($58) - 清清哋   哈哈


( 12-SEP-2019  THU )

成晚發夢   有啲仲係鬼夢   所以今朝起身好鬼攰呀   哈哈 ~

今朝同里奧大人食早餐   開心開心 ~



菇場忙爆   感恩又唔攰喎 ~

里奧大人拎完驗身報告就同我食 Lunch   感恩報告正常恩   所以呢餐飯食得好開心   哈哈 ~

黑椒牛肉飯 ($59)


食完行陣   里奧大人一上電梯就話睇下巴士幾時到   如果有車就落番去   我話佢搞笑囉   一早睇嘛   上咗嚟先睇   佢自己都忍唔住笑   哈哈 ~

放工去睇醫生   因為隻右手真係好痛   有時痛到無乜力咁 ~

掛咗號睇 5 點 45 分   里奧大人啱到   不過等到 6 點 15 分先有得睇   醫生按我隻手時   個樣好愁   之後再按   個樣更愁   我即問佢咩事 ?!   佢話係網球手   筋膜炎呀 ~

之前都成日痛㗎喇   但好難唔用右手   咁唯有唔好拎咁多重嘢囉 ~

今晚要搵地方坐耐啲   所以去上海婆婆度食嘢喇 ~

咁我一坐低已叫侍應比豆板醬   到小籠包嚟到都未比   咁我再叫多次啦   之後食埋小籠包都未有   咁我再叫啦   之後個侍應話係喎   比我嘅時候   個侍應笑笑口同我講   話問咗前面啲同事話我無叫到   我話我叫第 3 次先比到我呀   佢都尷尷尬尬走開   我最憎呢啲咁嘅人   好似我屈佢咁   講真   佢唔出聲我都算數   但佢一出聲我就火來囉 ~   

食食下   我同里奧大人講   原來今日早午晚餐都係同佢食 ~

食完嘢就去九龍灣聽嘢   今晚 9 點半散會   即番屋企喇 ~

沖埋涼就休息   11 點幾都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言