2019年9月13日星期五

焗鯖魚 + 西洋菜鮮蝦水餃 + 豬腳薑醋 ( 13-SEP-2019 )




好味喎



( 13-SEP-2019  FRI )

已經中秋都仲係咁熱   天氣真係反常哂了 ~

早餐食吞拿魚治烘底   真係食三文治食到好悶   但就唔想食其他   又唔想轉場 ~


菇場唔太忙   但我個人比較攰 ~

Lunch Time 出去行陣   再買酸辣米線番菇場食 ~


又要做麻煩嘢   起碼搞幾日   但其實已經搞咗幾日架喇   搞到頭都痛埋   所以有時唔忙都唔想做住囉 ~

放工即走   去埋超市買嘢先番屋企   抖咗陣   6 點半可以開餐 ~

是日懶餐 - 焗鯖魚 + 西洋菜鮮蝦水餃 + 豬腳薑醋

焗鯖魚 - 下次都係用光波爐好啲   咁啲魚皮就會脆喇 ~

西洋菜鮮蝦水餃 - 煮哂比里奧大人食   因為我今日食咗米線唔太餓 ~   

豬腳薑- 家姐之前比咗鴻福堂嘅豬腳薑禮劵比我   咁要食埋去啦   家姐話天氣咁熱仲食豬腳薑 ?!   我話 9 月 24 日到期   仲有 1 包都未食添呀 ~


洗埋碗就抖陣   7 點半再煮芝麻湯丸   原來 9 月 30 日到期   好在記得食咋   呵呵 ~

爆咗啲芝麻餡   所以糖水變咗咁嘅色


食埋抖陣就沖涼   之後再開機洗衫   隻手仍然痛呀   所以唔做家務住喇 ~

頭先同里奧大人講話要食個韓國雪糕   估唔到佢記得   如果佢對食雪糕份熱情   擺咗喺我煮嘅餸到就好喇   哈哈 ~  

呢個雪糕要 $19   勁貴啦   因為我睇錯價錢以為 $13   要是 $19 肯定唔買


希望好味啦   哈哈


無綠茶味   紅豆泥又少   一次就夠了   哈哈      


同里奧大人睇戲   之後再上網睇嘢   睇到 11 點幾都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言