2019年9月7日星期六

大家樂 @ 官塘 ( 7-SEP-2019 )

檸檬香草烤雞套餐 ($89) - 食剩半隻雞   可以留番聽晚食



( 7-SEP-2019  SAT )

今朝 7 點 45 分起身   唔駛同家姐食早餐就可以瞓晏啲呢   佢今朝要帶 Berry 姐番學   唔知佢有無乖到呢 ?!

同 8 卦食早餐   傾下傾下   差啲鬧交咁滯   不過最後都無嘢   基本上成日係咁   哈哈 ~

   
菇場忙呀   但無咩 Mood 做嘢   哈哈 ~

放工即走   約咗里奧大人喺九龍灣等   食埋嘢就番教會 ~

梅菜扣肉配白飯 ($52) - 好味呀   但我地唔食肥膏


叉燒鹹蛋飯 ($48) - 到我呢排鍾意食叉燒 


冰鎮奶茶 (+$3) - 少甜都係甜   


今日教會有中秋探訪   我哋 2 點幾到咗教會   咁 Briefing 之後都接近 3 點半   係時候出發喇 ~

今次同里奧大人分開探訪   所以我同姊妹 W 一組   我話我係路癡   所以認路唔好靠我呀 ~

我地探訪一位獨居伯伯   傾下傾下又夠鐘走人 ~

5 點前番到教會   之後大家一齊分享   因為里奧大人同姊妹 SW 去一個遠啲嘅地方   所以 5 點 45 分先番到嚟 ~

差唔多 6 點散會   去完舖頭拎嘢都即刻打的番屋企   因為家姐比雪糕月餅券同生果比我呢 ~

交收完就去大家樂食嘢   食完都即番屋企喇   今日出咗大量嘅汗   好想快啲番屋企沖涼 ~

開埋機洗衫就即沖涼   之後就抖喇   今日滕來滕去好攰 ~

家姐比咗個大嘅蕃鬼荔枝比我   但唔太甜   仲要六十蚊個添   唔係咁值囉


聽朝好早起身   本來 10 點已經想瞓   但同里奧大人睇下 Youtube 又傾下偈   成 11 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言