2019年9月28日星期六

泰亞萊泰式美食 @ 紅磡 ( 28-SEP-2019 )

泰式細拚盤 ($88) - 有蝦餅 / 雞座 / 雞翼 / 春卷   樣樣新鮮炸起   勁好味呀   但好熱氣


豬扒冬蔭功湯粉 ($45) - 有驚喜喎   下次會再來食呢  


( 28-SEP-2019  SAT )

今朝瞓到 9 點半都起身喇   沖埋涼就去食早餐 ~


食完番屋企   開埋機洗衫就休息 ~

里奧大人要番工   12 點幾再陪佢食啲嘢   咁我就等家姐車我去佢屋企 ~


Berry 姐今日番學   我都諗緊去唔去探佢   家姐同我講   頭先槽槽要去旺角   所以比架車佢揸   咁佢先睇到 Whatsapp   如果睇唔到就會直接番屋企呢 ~

家姐見我上車   即同 Berry 姐講話新媽咪呀   哈哈   我完全唔記得新媽咪呢個名呀

  
啲牙仔好齊



我話 Berry 姐瘦咗喎   家姐話糟糟又係咁講   好在佢都有舔我隻手   同埋無吠我咋   即係應該記得我啦   哈哈


去到家姐屋企   佢諗住食個麵   我話過去荃灣食嘢好過啦 ~

但出到巴士站   我就再問家姐係咪好餓 ?!   佢話都幾   我話最衰我啦   之得頭先都係食碗麵好啲 ~

去到荃灣都 3 點了   家姐話食狗仔粉   咁又好喎   我想食好耐喇 ~

馳名狗仔粉 ($30) - 加辣菜甫就變得好味道喇


大雜燴 ($38) - 個汁好味呀


珍煮丹嘅黑糖厚奶珍珠 ($34) - 我要半糖   但變咗奶味超級勁重   好在家姐飲到咋   我仲同家姐講話台北好好飲添   好在今次珍珠都煙韌咋   唔係呢杯嘢係零分了   哈哈


食完就搵路啦   我好耐無去   真係唔記得點去   一路行一路搵   家姐話唔係呢度咩 ?!   我就話係呢度咩 ?!   笑死我呀   我仲衰   仲話表妹係 xx 嘛   家姐話唔係呀   真係好彩家姐帶路   唔係我肯定去錯 ~

家姐染同剪髮   所以比佢先   搞掂哂就到我   我想剪到過耳仔㗎   不過表妹話唔好喎 ~

之前我鍾意電髮   因為感覺啲頭髮厚啲   但自從剪短之後   個個話我個樣精神咗   加上我又覺得吹頭勁方便   快乾啲嘛   所以都鍾意短頭髮呢 ~

6 點左右搞掂   去埋印尼店買嘢就走人   家姐帶我搭巴士去紅磡 ~

去到里奧大人公司差唔多 7 點   咁我等佢放工啦   好在同佢啲同事傾下偈   咁啲時間快過啲   哈哈  ~

8 點半終於可以放工   咁食埋嘢先番屋企 lu ~

番到屋企即沖涼   睇多陣電視   里奧大人 11 點唔夠就瞓   我就 11 點半先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言