2019年9月2日星期一

鳳爪排骨飯 + 梅菜肉餅飯 + 雞扎 + 鮮竹卷 (外賣) @ 屋企 ( 2-SEP-2019 )

鳳爪排骨飯 - 都 OK 呀   最鍾意有椰菜   感覺健康啲   哈哈


梅菜肉餅飯 - 呢個 OK 呀 


鮮竹卷 / 雞扎 - 唔好食嘅


( 2-SEP-2019  MON )

今朝鬧鐘響就起身   但里奧大人話正想叫我起身   我聽完好奇怪啦   原來已經 7 點 40 分呀   平時係 7 點半響家嘛   我校錯咗鬧鐘呀   可能里奧大人以為我攰   所以校晏啲先起身   哈哈 ~

早餐食腿蛋治   呢間坐得舒服   但上餐好慢   要 20 分鐘   所以真係未必再嚟食 ~


菇場忙咗陣   大粒仍然唔喺到   爽爆 ~

咁快又 9 月 


Lunch Time 瞓咗陣先食 Flakes + 豆奶   唔駛出街食嘢真係唔錯   哈哈 ~

放工即走   約咗 6 點睇中醫   差唔多 6 點 20 分先睇 ~

心跳 86   上下壓 132/90   醫師話血壓 OK   咁我話低啲就更好   哈哈 ~

拎埋藥就走人   再買埋飯就番屋企喇 ~

無諗過啲飯份量咁多   因為我買完飛先見到佢拎出來   如果唔係買 1 盒飯算喇 ~

食到好滿足啦   我好想食飯呀   有啲米氣最好 ~

抖陣就沖涼   今晚隻手勁痛   好在里奧大人幫我按下 ~

我成日覺得隻手係發炎   搞到我個人好攰   所以決定食粒消炎藥   希望唔好再痛 ~

今晚 10 點半都瞓覺喇   呢排瞓極唔夠   所以想瞓就瞓㗎喇 ~   

沒有留言:

發佈留言