2019年9月8日星期日

雞絲什果沙律 ( 8-SEP-2019 )



( 8-SEP-2019  SUN )

今朝有侍奉   所以 7 點要起身喇   食埋早餐就番教會預備了 ~


早堂侍奉順利進行   里奧大人就約弟兄 J 兩公婆同姊妹 J 飲嘢   之後再番嚟   我就同姊妹 TT & SF 姊妹友伴週   所以留喺教會傾偈 ~

今日我覺得自己情緒受到啲影響   所以事奉做得好差囉   唉 ~

崇拜完畢就同姊妹 TT & SF 繼續分享再祈禱   半個鐘頭就搞掂   所以里奧大人就等埋我啦 ~

去 mega BOX 食午餐   食完再去拎雪糕月餅   今日都唔行街喇   太早起身好攰呀 ~

吉列豬扒拉麵 ($60)


橫濱咖哩吉列蝦飯 ($65)


加洲卷 / 沙律


番到屋企都 3 點幾   即沖涼洗頭呀   今日好鬼熱 ~

里奧大人沖完涼都瞓晏覺   我睇睇下電視都瞓着咗   哈哈 ~

一起身都 5 點   其實想瞓   但唔敢瞓喇 ~

預備好沙律又抖下   差唔多 7 點先開餐呢 ~

是日懶餐 - 雞絲什果沙律

雞絲什果沙律 - 尋晚食剩半隻雞   咁留番今晚食   但唔想食粉麵飯   所以我話整沙律   今次材料好簡單   只係 2 個富士蘋果 + 1 罐粟米 + 1 罐紅腰豆 + 1 罐椰果   超級簡單又方便 ~

洗埋碗就沖涼   之後就熨衫  熨到一半好鬼攰   里奧大人就幫手熨呢 ~



睇陣電視   11 點前都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言