2019年9月19日星期四

上海婆婆 336 @ 九龍灣 ( 19-SEP-2019 )

松子雞米叉子 (2 件) ($85)



上海粗炒 ($72)



生煎鍋貼 (3 隻 $36)


( 19-SEP-2019  THU )

今朝鬧鐘未響就起咗身喇   我發覺自己其實每朝早差唔多 7 點 20 分都醒   不過等鬧鐘響先起身咁囉 ~

早餐食蛋治   今朝坐圓枱   咁啱有 4 個人   阿姐拎住份蛋治問邊位 ?!   我喺佢隔離   但佢唔係向我方向   之後我話我呀   佢好愕然話今日妳食蛋治 ?!   哈哈   因為我真係好少食呢   今日唔想食多士呀   乾爭爭咁 ~



菇場忙呀   話咁快又 Lunch Time ~

同里奧大人食 Lunch   我同佢講 Lunch 咁食法唔肥都難   因為我平時都係食粉麵   依家成日食飯   感恩係我食飽唔眼瞓   反而有氣力咗   自從上次做完手術   真係知道有米氣係幾咁重要   同埋醫師叫我一定要食飯   所以我成日話里奧大人囉   夜晚成日要係麵   搞到我無得食飯   我無理由又煮麵又煮飯家嘛 ~

印尼炒飯 ($54) / 榴槤菠蘿包 ($13)



食完就分道揚鑣   佢去銀行   我就番工 ~

菇場仍然忙呀   終於搞掂哂啲煩嘢 ~

肥仔豪以為呢 2 粒係冰



放工即走   今晚喺九龍灣聽嘢   所以約咗里奧大人喺淘大等   行多陣就去上海婆婆拎位   等埋姊妹 SF 嚟埋就叫嘢食喇 ~

一路食一路傾   傾到 7 點 50 分先走   好在無遲到   哈哈 ~

9 點半散會   即番屋企喇 ~

沖埋涼就抖陣   11 點即瞓   今晚大家都好攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言