2019年9月18日星期三

脆味批 (Chubby's Pizza) 外賣 @ 屋企 ( 18-SEP-2019 )

星期一至五套餐 ($159)
還遊世界 (薄批) - 首先每人食 2 件先   最後食剩 1 件   咁家姐將一件切為 3 件   衰奧第一時間拎最細最細嗰件   我就拎最嗰件   家姐就食最大嗰件   真係慘   哈哈哈哈



炸雞 X 2 - 個皮仲係脆卜卜



泰式拚盤 (香葉雞 / 魚餅 / 蔗蝦 / 春卷各 3 件) - 魚餅好有泰式味道   辣辣咃好味呀



( 18-SEP-2019  WED )

呢排成晚發夢   雖然半夜無醒   但起身果下就好似無瞓過咁囉 ~

早餐食吞拿魚治烘底   有啲厭但又諗唔到食咩好 ~


菇場唔太忙喇   可以抖下 ~

同里奧大人食 Lunch   一路傾偈一路食   完全唔記得睇時間 ~

咖哩牛筋腩飯


鹹肉糉


菇場又忙下停下   不過我都鍾意忙   時間過得快好多㗎 ~

話咁快放工   今晚家姐嚟拎新手機   所以叫 Pizza 食呢 ~

家姐 7 點半左右到   坐低無耐就 Pizza 到 lu ~

食完就即整手機   過 Data 最耐   家姐最緊要 Whatsapp 啲相   因為有好多 B 仔嘅相   真係影唔番呢   點知 Whatsapp 啲嘢無哂   里奧大人就繼續搵   不過信息就無哂   但相就喺度   感恩感恩 ~

今次又係里奧大人送部手機比家姐   因為家姐就嚟生日   哈哈 ~    

咁我話無線套劇集 "金宵大廈" 好似講鬼   但家姐話唔係   咁一齊睇啦   一睇就睇到有隻鬼仔   嚇死我咩   但佢又無睇喎   搵我笨 ~

10 點都未搞掂   我話沖涼先喇 ~

家姐 10 點半先走   里奧大人就送家姐去搭車   呵呵 ~

傾多陣偈   差唔多 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言