2019年9月21日星期六

維景酒店 @ 深圳 ( 21-SEP-2019 )

( 21-SEP-2019  SAT )

今朝 9 點半起身   沖埋涼都已經 10 點半   要去食早餐喇   食完就番屋企抖陣   再關好哂所有制就出發喇 ~



今日去深圳 2 日 1 夜遊   就咁帶背囊就可以   非常方便 ~

坐大巴去皇崗   11 點 55 分開車   車程非常之暢順   所以 12 點 25 分落車過關   勁快呀 ~

呢度係中途站   感恩有孖位坐


要即場買車票   可能班次密呀   好似 10 分鐘一班   


@ 12 點半


好好天氣呀


我哋坐呢啲大巴


12 點 45 分就搭的士去酒店   


今次唔跟美食團   因為真係唔想咁趕   同埋又真係唔想食咁多餐   雖然我鍾意食   但就唔係團餐呢啲囉   哈哈 ~

同埋兩個人加埋都接近 $1,800   我話不如自己周圍行行食食好過啦   可能到最後都差唔多價錢   但起碼食到自己鍾意嘅嘢嘛 ~

去到酒店   職員話無我哋記錄   好在里奧大人叫我 Print 定張 Booking Form 咋   比酒店 Check Record 就易啲囉   唔知係咪見我哋耐心等待呢   之後話 Upgrade 比我哋去豪華房呀   勁開心 ~   

深圳維景酒店 (Queen Suite) - HK$435/晚
東門中路 2088 號維景酒店 11 樓 (地鐵曬布站 A2 出口)


即時諗起清邁間酒店



走廊位好闊同光猛


正呀   我覺得好似 Apartment


望出去


房間


電視機喺大牛龜   關機有聲㗎   但唔識點講   好似啲卡通片   打電話去外太空   之後收線嗰啲聲呢   係咁叫   好搞笑


第一次喺大陸住有廚房嘅酒店   但係無煮食爐嘅


關埋房門都算光猛   我同里奧大人講   第 1 次住呢啲酒店   如果今晚唔去食店食晚餐   買嘢番嚟食都好呀   所以佢係知我好鍾意呢間酒店   哈哈


抖咗陣就去食嘢   呢間酒店嘅電梯   可以直到地鐵站   勁方便呀 ~

電梯要插卡先上到樓層   我覺得咁樣安全好多呢


Food Court (為食街)


睇下有咩食   見到有芋圓   但唔想食住   咁里奧大問職員幾點收舖 ?!   個職員話 10 點   之後仲好開心咁同里奧大人講話 : 等你   我哋第 1 次見到咁熱情嘅職員   哈哈 


都好難夾到喎


真係想話試下唱 K   但我只得人仔囉   其實依家無咩人用人仔㗎喇


都好多食肆


睇完有咩食   原來都 2 點半食嘢   我話食啲嘢先   如果唔係去到金光華要 3 點   我驚太餓喇 ~

A 出口


酒店直落就係地鐵站   真係好方便


鼎泰隆個名好掂   哈哈


金牌蟹黃灌湯包 (RMB28 / 5個) - 咬開只見菜同肉   之後里奧大人勁呀   話粒橙色嘢就蟹粉   哈哈哈哈


牛腩湯麵 (RMB25) - 味道都 OK 喎   加多罐可樂 (RMB4)   呢餐都抵食 


晒布站   我覺得個名好得意   同埋上次同小組旅行   去過呢個站呢 


食完就去搭地鐵   里奧大人話有車到   我話唔好追啦   唔想咁趕   點知對車門無啦啦又開咗   咁我就話跑啦   哈哈哈哈   真係次次都係咁   叫人唔好做點知自己走去做 ~ 

入到車廂仲要等陣先關門開車   真係好在入咗去咋   唔係等下班車就要耐啲呢   呵呵 ~

去金光華廣場都好方便   國貿站 A 出口   里奧大人好耐之前喺國貿貿站番工   所以次次去親都好有親切感   同埋次次都會講買早餐嘅麵包店   咁都好嘅   係個開心嘅回憶嘛 ~

車廂嘅出口指示好清楚


@ 金光華廣場


奈雪之茶無位呀


海底撈出面擺哂啲枱櫈   比客人等位嘅時候坐呢


有茶包同濕紙巾


好想玩 VR   


周圍行陣   咁鮮芋仙無位   再繼續行下啦   之後里奧大人見探魚無人排隊   話去食喎   咁好啦 ~

@ 探魚


芒果乾好味道呀


好鍾意呢啲杯


啱喇


淩波魚 (無小刺 ) - 我要麻辣味   依家無哂配料喎   不過無都好   因為次次都食唔哂   但就咁齋食魚又好單調   想叫小食又食唔哂   因為小食嘅份量都好多呢


啲煙吹向我呢邊


條魚係切開一半   所以食起來好方便


醃蘿蔔好鬼鹹


香辣味已經係極限   哈哈


我問里奧大人咩叫無小剩 ?!   里奧大人好大反應話無小刺呀   哈哈   無計啦   老花濛查查睇得唔清楚呢


門口放咗啲零食


食完再去奈雪茶睇有無位啦   不過都係無位   仲要排隊添   所以放棄喇   繼續周圍行下好過 ~

行到 4 點半   再經過鮮芋仙有位   咁又食碗芋圓啦   芋圓真係超級飽肚   哈哈 ~

@ 鮮芋仙 
咁有顯示器比我哋嘅   但最後係個店員拎甜品過嚟   佢放低碗甜品再望下我哋   之後我哋話無響過   佢一拎起都知道個顯示器係壞咗   我心諗   唔係以為我哋唔知個顯示器係咩用途呀嘛   哈哈


芋圓 1 號 (RMB23) - 其實唔多鍾意食綠豆同蓮子   但叫比里奧大人食   等佢清清熱氣   同埋好飽   如果唔係想食芋頭   哈哈


好大碗呀   就咁睇芋丸都好煙韌咁   而事實真係好煙韌呀   正呀


食完再去望奈雪茶有無位   居然有幾個位添呀   但真係飲唔落喇   同埋食完碗冰   成個人凍嘢   都唔想飲凍嘢住喇 ~

好飽呀   真係要行多陣先   咁去間舖頭睇衫   我唔知個 Sales 拎咗件衫企喺我後面等比我睇   我見到之後即話唔好意思啦   佢見我用廣東話講   佢都用番廣東話同我講唔好客氣   之後佢個樣好開心咁話我好客氣喎   好搞笑   仲好開心同我哋拜拜   哈哈 ~

終於買咗 1 Pack 髮夾   咁其實想買多幾 Pack   但可能東門都有   所以問里奧大人買唔買好 ?!   佢話去東門買喎 ~

搭地鐵去老街   因為想去 Miniso 買 Kakao Friends 精品呀 ~

@ 東門



行呀行   因為唔係行商場入面   有啲熱   所以行咗個幾鐘都開始感覺到攰喇   差唔多 6 點半又飲杯嘢   個口真係唔停咁呀   哈哈   其實都行到攰攰哋   要搵地方坐下呢 ~

@ 奈之雪茶
我飲霸氣芝士芒果 (RMB30)   有芒果肉   但有冰就扣分啦   哈哈


抖咗陣又繼續行   但居然無髮夾買囉   承機話里奧大人老點啦 ~

好少喺老街行咁耐   因為好多時嚟到老街   都無咩細心點行   因為趕住番香港   今晚喺深圳過夜   咁就可以慢慢行呢 ~

第 1 次咁夜仲喺東門行街街


我以為係奮街   里奧大人話廟街呀   第 1 次見廟嘅簡體字   完全唔同寫法嘅   哈哈         


原來已經 7 點   即去買個鍋餅食   我之前已經見到有人食㗎喇   我覺得里奧大人會鍾意食囉   但唔知喺邊個位置   所以好感恩經過見到呢   所以即刻叫里奧大人買嚟食呀 ~

影呀影   行埋去都幾熱


唔知掃啲咩



開始多人買喇


估唔到仲有得坐添啊


等餅期間   又睇下佢哋嘅製作過程



動作要快


再放一個入爐   呢個動作就辛苦啲   因為爐入面肯定好熱   


正呀   未食先話正   所以里奧大人成日話我好為食   哈哈


紅糖鍋盔 (RMB8)


熱辣辣


大過我塊臉   好彩   哈哈哈哈


豆沙餅嘅餡   唔甜但有紅豆味道   同埋個餅係唔油㗎   好味道呀   里奧大人非常之鍾意食呢
   

食店喺屈臣氏隔離


食完就番酒店喇   咁搭地鐵之前   里奧大人居然買到隻保溫杯 (RMB40)   佢肯定鍾意   因為佢好少話買嘢呢 ~

我好鍾意行呢啲店舖   好多得意嘢睇㗎   不過價錢唔平囉


曬布嘅兩個寫法


8 點番到酒店附近   我話想去 7-11 買芋片   咁一入到去   我話頭先咪行過囉 ?!   笑死我   原來東門行去酒店係咁近   怪不得里奧大人頭先話行番酒店都得啦   但夜晚行就唔敢博囉   費事行咗唔知去咗邊仲煩 ~

之後去 KFC 買嘢食   同埋去 COCO 買飲品   最後去埋 Food Street 買糖水就番酒店喇 ~

頂唔順 Print 成咁


@ 心怡甜品 


戴手套再整甜品   



都有唔少人喺度食嘢 


番上房就即沖涼   抖多陣就開餐   勁爽呀 ~

夜晚靚啲


喺大陸住酒店   實會見到有啲房間係開哂門   佢哋係識嘅   可能覺得出出入入方便啲啩   但比我就唔會咁囉   冷氣走哂之餘   又會嘈住人嘛


仲食得落真係好勁   哈


串燒比較油   但其實係好味嘅   呢度 RMB11 咋


鮮百香雙響炮 (RMB15) - 諗起上次去台北   我唔識國語點講   哈哈   


9 點開餐   食完要抖半個鐘先再食糖水呀   呢餐堅飽到上頭頂呀 ~

里奧大人食楊枝金露 (RMB20) / 我食芋圓燒仙草 (RMB18)


芋園都煙韌


里奧大人買嘅保溫杯


食到咁飽   無理由咁快瞓   所以睇下 Y
outube   接近 1 點先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言