2019年9月24日星期二

麻辣手撕雞 (外賣) ( 24-SEP-2019 )



( 24-SEP-2019  TUE )

今朝早啲起身陪里奧大人食早餐   食完傾多陣計就搭車番工 lu ~

菇場唔忙   其實最好係 Pack File   但手太痛   都係唔好搞住喇 ~



Lunch Time 出去食粥   再去銀行打薄   行多陣就番菇場   好耐無咁行喇   依家天氣涼涼哋真係好舒服呢 ~


菇場忙咗陣又可以抖   呢排懶呀   唔係咁想做嘢 ~

里奧大人 6 點放工   我啱啱買完雞咋 ~

今晚用新電飯煲煮飯   容量最多只係 2 碗飯   咁樣最好   啲飯可以日日清   哈哈


差唔多 7 點食飯   最搞笑里奧大人食食下飯   就同我講咁嘅份量就啱喇   我話最多煲到 2 碗飯咋   佢原來以為我買 1 盒白飯呀   因為上次都係咁呢   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   沖埋涼就食雪糕月餅 ~


食完抖陣就叫里奧大人幫我按摩隻手   條友仔真係上下搓咁㗎咋   同我自己搽 Cream 喺手咁嘅力度   向之後上向下掃咁   我話大力啲啦 ~

今晚睇多陣電視   11 點都瞓喇 ~

里奧大人瞓覺又幫我搓手   咁佢唔知我打側瞓   即係左手向佢嗰邊   佢好自然幫我搓手   我話左手嚟㗎喎   之後我話明明唔痛都比佢搓到痛呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言