2019年9月29日星期日

麥當勞 @ 官塘 ( 29-SEP-2019 )

脆辣雞腿包套餐 ($28) + 豬柳蛋漢堡


( 29-SEP-2019  SUN )

今朝里奧大人好早番工   咁我就繼續瞓啦   瞓到 9 點半都醒咗   咁即刻刷牙沖涼   搞掂哂就出門口   食埋早餐就番崇拜喇 ~



崇拜完畢   我自己行陣   等埋里奧大人放工就去食下午茶 ~

蔥油叉燒煎蛋飯 ($38) - 啲叉燒唔得呢


芝士焗肉醬意粉 ($40) - 呢個好味呀   係啱啱由焗爐拎出嚟㗎   啲醬汁喺度 "be li bu lu" 咁   我係要 "灘" 好耐先食得   唔係肯定會辣親   哈哈


食完都番屋企喇   里奧大人沖埋個涼就瞓陣   我就睇電視 ~

我就熨 3 機衫   勁攰呀   但堆咗成堆衫   真係手痛都要熨囉 ~

里奧大人 4 點幾瞓到 6 點幾   又未餓   所以 7 點半先去食嘢 ~

食完行去買嘢就番屋企   沖埋涼就休息 ~

咁我睇 Youtube 嘛   睇咩都比里奧大人話   之後我叫佢揀啦   佢揀咗睇隻松鼠狗   因為剪完毛毛   成隻圓碌碌好得意   我咪話囉   我哋真係勁無聊   一齊睇咗 6 分鐘呀   哈哈   最搞笑明明係一路睇一路同我按摩隻手   但我哋掛住睇   佢停咗無按摩   個枕頭又離哂位   係睇完之後佢講出來   我先知呀   可想而知睇到幾咁投入呢   哈哈 ~

呢隻松鼠狗真係超級乖   剪毛完全係坐定定唔郁㗎   里奧大人話好似公仔咁   原來仍無睇過狗狗比人剪毛嘅片   怪不得佢咁認真睇啦 ~

今晚我有啲攰   我 11 點都瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言