2019年9月22日星期日

星美樂 @ 深圳 ( 22-SEP-2019 )

( 22-SEP-2019  SUN )

今朝 9 點 15 分起身   沖埋涼就去食早餐   但我個肚有啲搞搞下   所以都係買番上酒店食呢 ~

無咩人買早餐


我坐喺度等


里奧大人影嘅   話比我知企喺呢個位置等早餐   哈哈


KFC / 必勝客 / 麥當勞全部 Logo 都係紅當當


我想食大餅卷京醬滷肉絲   可惜售罄   


我覺得好抵呀   喺香港茶記食早餐   2 個人食起碼要 HK$70


10 點番到酒店食早餐   真係勁爽   好少喺大陸會咁做呀 ~

大餅卷香烤雞扒蛋 (RMB18) - 有薯仔絲   所以超級飽肚


肉酥油條飯團 (RMB16)  再加多個薯餅 (RMB4) - 油條好脆呀


抖到 11 點半就出發   估唔到 Check-out 後可以即走   仲諗住等佢地上房 Check 哂嘢先可以走添   第一次咁快可以即走呀   哈哈 ~

咁樣影好搞笑


有棵椰子樹


勁呀



酒店對面好多連鎖食店


都有唔少美團


架警車好得意


終於影到美團   哈哈


美團 VS 自己拎


呢架電單車掂呀   前後都唔怕曬親


我哋住嘅酒店



里奧大人話要再去東門買鍋盔喎   佢真係好鍾意食咁噃 ~

後樓梯 ?!


第 1 次咁早行東門


里奧大人特登話要再嚟食一個   但如果無開就唔等   感恩舖頭開 10 點半


個個都開始忙了


有唔同味道嘅餡料


放落去焗喇 


量溫度



原來有制服


好味道呀


唔會爆餡


@ 阿甘鍋盔


唔多人行就舒服



我要記住買鍋盔嘅位置就係 361 對面   屈臣氏隔離   難得里奧十人有鍾意食嘅嘢   哈哈


12 點就搭地鐵去高新園嘅萬象天地   地鐵站有個地下商場   又可以行陣睇嘢 ~

去搭地鐵喇   又經過地下商場   想買 1 件厚身短 Tee   但計起來要 HK$120   咁我唔買 lu


話咁快就 12 點 47 分


差唔多 1 點到萬象天地喇   呢兩日天氣真係好舒服   有啲曬但又有涼風呢 ~

今日真係好好天



住呢區都方便


去誠品行下先


我覺得自己鍾意嘅公仔   大部份都係黃色   海棉寶寶   梳乎蛋同 Minions 都係黃色 


男人都係鍾意影呢啲   哈哈 




里奧大人係都要我行埋去影相   影完之後大笑話兩姊妹呀   哈哈   因為件衫係一樣咁喎   我呢件衫喺泰國買㗎   怪不得似啦   哈哈


叫妳做細佬定阿妹好呀 ?!


泰國出品




醜怪得嚟又幾得意


想買左手邊個 Folder   但要 RMB19.9   咁唔買 lu


肥貓好得意


唔知咩名堂


繼續周圍行


呢個真皮背囊要 RMB2,988   我覺得貴囉   同埋個袋本身都好重   所以平都唔會買 lu  


2 點 15 分去食鴨啦   點知話 5 點先有得食   但頭先問職員   佢答唔知咩   但無話 2 點無得食喎   因為我哋問佢駛唔駛 Book 位   佢話唔駛呀 ~

勁想喊呀   哈哈   因為特登嚟萬象天地就係想食鴨嘛 ~

咁無計啦   睇有咩好食   里奧大人揀咗間食西餐嘅   因為我無心機再揀了 ~

里奧大人知我唔係咁開心   所以猛話呢間嘅食物好味道   又話 Mocha 好濃味   雞翼啲脆脆哋好味   意粉好多料   薯條焗得好味   簡直讚足全場   笑死我啦   我話唔駛讚喇   見我無得食烤鴨就係咁讚啲嘢好味   不過講真   呢餐餐廳真係好味道呢 ~

拚盤 (墨西哥粟米薄餅 / 香辣雞翅 / 燒汁芝士薯條) (RMB75)   


呢個好味道  


見到英文寫住 Buffalo Wing   所以先叫呢個拼盤   哈哈   今次係第 1 次食咋   覺得好辣   但好味道    


薯條 OK 呀   但好滯   所以食剩一半


慢炖鴨肉蕃茄汁意粉 (RMB58) - 件蒜蓉包好好味呀   口感好 Soft   個意粉都好味道


好多鴨肉


南瓜湯好味道   夠熱同埋夠南瓜味   但原來係加 RMB15 配湯   里奧大人同我講話加五蚊咋喎



Iced Mocha (+RMB15) - 好濃朱古力味


香港 Simply Life ?!


@ 星美樂


我覺得好貴


蛋糕拍得住香港價錢 


食完就去誠品   因為里奧大人想買書   佢睇經濟書喺 2 樓   我睇食譜喺 4 樓   佢問我喺邊度等 ?!   我好認真諗咗陣   之後叫佢喺 4 樓等我   哈哈   佢都忍唔住笑 ~

曬到呢



去到誠品睇書   以為行錯聽講座嘅地方呀


呢度比較熱   因為開咗門


鴛鴦眼好靚


開始要靜喇




有得睇無睇食   嗚嗚嗚嗚   但下次會再來   哈哈


到此一遊


4 點 45 分開始走喇   打的去到深圳灣口岸   沿途有啲塞車   好在我哋習慣早啲到車站呢 ~

走人喇


我地坐 5 點 45 分班車   但 5 點 55 分先開車 ~


番香港喇


望着海一片



7 點番到屋企   真係好快呀 ~

番到屋企即開機洗衫   大清潔廁所之後就沖涼 ~

上網睇下嘢   今晚又 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言