2023年10月13日星期五

聚興樓 @ 紅磡 ( 13-OCT-2023 )

清蒸海上鮮 - 唔知咩魚呀   但魚肉都好滑


生炒上肉排 - 超級好味呀   個皮係脆的   其實明明係咕嚕骨嚟   哈哈


贈送一碟清炒時菜   所以係無得揀菜   下次一定要少油 


例湯 2 碗 - 熱辣辣嘅蓮藕湯   應該無味精的


( 13-OCT-2023  FRI )

今朝鬧鐵未響都醒醒地咁   不過我都係會瞓到鬧鐘響嘅   嘻嘻 ~

整埋早餐比里奧大人   傾多陣偈都出發喇   因為 8 卦約咗我食早餐呢 ~


我一入茶記   阿姐就話原來份三文治係妳嘅   之後 8 卦話大哥見到佢叫多份三文治   話佢今朝咁開胃呀   哈哈 ~

好耐無食吞拿魚治烘底喇   覺得勁好味


菇場唔忙   但今日星期五   所以都唔覺悶   哈哈 ~

Lunch Time 出去解凍   最後去咗 DAISO 同大生買嘢 ~

唔太餓就食 Flakes + 乳酪   頭先解完凍依家又變急凍   哈哈哈哈 ~


忙下停下又 Skype   所以好快放工 ~

放工即走   同里奧大人出去食晚餐 ~

埋完單有人叫番我哋   原來我漏咗部手機喺枱面呀 ~

食完去超市買芝士   點知去到超市又作肚痛咁   要即番屋企呀   我估係碟菜太油   好多時食得太油   我行兩行就會嚟料 ~

抖陣又行番去超市啦   買完都即番屋企喇 ~

里奧大人 7 點幾開始上堂   咁我沖埋涼就休息一陣   之後再熨 2 機衫 ~

熨完都有啲攰   即刻灘喺梳化抖呀要 ~

里奧大人 9 點幾落堂  同佢傾咗幾句都要做功課了 ~

我就睇陣 Youtube 再靈修   今晚 10 點半都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言