2023年10月20日星期五

椰菜雲耳豬肉蒸餃 + 板燒雞腿包 (外賣) ( 20-OCT-2023 )

椰菜雲耳豬肉蒸餃 (6隻) - 加辣椒油同醋真係超級好味  


板燒雞腿包套餐 - 個包嘅 Size 仲細過雞尾包   真係我隻手掌都大過佢   依家麥當勞真係所有包都縮哂水呀   但價錢又越嚟越貴喎    


( 20-OCT-2023  FRI )

尋晚發咗好多夢呀   最記得係我同家姐細個啲相   比人做咗 Poster 拎出去賣   最離奇係有好多人買呀   哈哈 ~

但其實都瞓得唔好   可能尋晚食完辣嘢 ~

早餐食甜餐包夾芝士   今朝我自己食早餐先   因為里奧大人唔係舒服   所以遲啲番工 ~

菇場唔忙   又做下自己嘢啦 ~

Lunch Time 同 8 卦去 DAISO   之後去食譚仔米線   食完就去一田行陣就番菇場喇 ~

我食豬潤麻辣湯底米線   8 卦即刻話又話唔食麻辣 ?!   我話過咗兩星期咪食得囉


8 卦食麻辣 10 小辣   我成日話同清湯無分別   哈哈


唔忙就 Skype   咁就好快放工喇 ~

放工即走   買埋晚餐就去里奧大人公司 ~

里奧大人食完晚餐就即去開會   我就去兩間超市買嘢   每間特價嘅嘢都唔同   好在食完飯都想行下咋 ~

最搞笑里奧大人影咗張電梯相比我   咁我無睇嘛   之後佢即打比我問我喺邊 ?!   佢以為我番咗屋企   因為無諗過我遲番過佢 ~

佢沖完涼要即刻上堂喇   我就食埋尋晚碟菜   抖陣再開機洗衫   之後先沖涼 ~

喺 DAISO 買茶包   $12/包   所以買 4 送 1 好抵呀


熨埋 2 機衫就休息   里奧大人差唔多 10 點鬆啲先落堂 ~

傾多陣偈   今晚 10 點 45 分瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言