2023年10月6日星期五

珍味牛肉杯麵配金錢豬肉乾 + 菜心苗 ( 6-OCT-2023 )



焗熱幾塊金錢豬肉乾   等里奧大人做餸   美珍香嘅肉乾係好好味   但真係好貴   係家姐買比我㗎咋   我自己唔會買呢   哈哈



( 6-OCT-2023  FRI )

感恩一覺瞓天光呀   其實鬧鐵未響都醒咗   不過就想繼續瞓咁呢 ~

早餐食芝士夾排包   今次焗咗 3 塊就算   但其實都無咩胃口咁 ~


菇場唔忙   可以靜靜地咁過 ~

同家姐講話公司凍到震   要着外套同蓋張毯   之後佢即刻話做咩隻手無血色咁白嘅?!   我話光線問題咋嘛   咁我相信佢第時一見我   係會第一時間望我個咀唇係咪白色   哈哈


Lunch Time 出去行陣   再買牛肉米線番菇場慢慢食 ~

8 卦見到我呢碗蕃茄湯底   話要醒我兩句喎   有咁耐風流就   哈哈哈哈   因為佢知我成日都食辣嘛


得幾片牛肉   但如果加多個餸又飽得滯   雖然米線已經扣底   但食米線係好飽肚呢


又係食飽又想瞓呀喂   唔係咁養生呀嘛   今日 12 點 47 分瞓到 1 點 03 分 ~

唔忙可以抖下   不過 2 點幾又好眼瞓咁   我都應該都有中眼瞓 ~

放工即走   里奧大人今晚上堂   但又唔知食咩好   所以話食杯麵   咁是但啦   因為我唔想出去食囉   我要食番尋晚剩咗嘅西檸雞飯呀 ~

番到屋企都即刻煮晚餐   但只係焗同淥   所以好快搞掂 ~

是日懶餐 - 珍味牛肉杯麵 + 菜心苗

珍味牛肉杯麵 - 其實呢個杯麵都幾好味   份量又多 ~

菜心苗 - 星期一買㗎喇   難得無變冰   所以即刻煮嚟食喇   希望呢兩晚可以清埋去啦 ~

洗埋碗就沖涼   里奧大人就啱啱好上堂 ~

感恩都有啲精神   所以熨 2 機衫   其實熨到一半想唔熨   但又唔想有堆衫喺度   所以熨埋去啦 ~

里奧大人 9 點幾落堂   同佢傾陣之後   我又再睇 Youtube ~

今晚靈修咗 20 分鐘   但真係好攰咁   所以 10 點都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言