2023年10月28日星期六

展興餐廳 @ 紅磡 ( 28-OCT-2023 )

食剩 1 碟半   所以又可以留番聽日做午餐 


合掌瓜雞腳湯


鐵板西冷牛扒 - 我就一定食牛肉呢 


鐵板豬牛鴛鴦扒 - 里奧大人話唔想食什扒   咁所以叫呢個喇


( 28-OCT-2023  SAT )

今朝陪里奧大人食早餐   之後就出發去家姐屋企喇 ~


家姐係咁望住我個咀唇   又話好白   我話食牛肉補血無問題 ~

今次叫家姐幫手食煎蛋多士   我個麵都係食唔哂   我覺今次份量好似好多咁   但出前一丁都係一包包嘅啫   可能我唔係咁餓   所以覺得多


家姐好搞笑   話幫我比錢   因為佢好多散紙喎   咁我話其實唱比我都得   不過佢實唔會   里奧大人又係次次比好多散紙比我   我用嚟買餸最好   好快用得哂呢 ~

今次一入屋   Berry 又怪叫   由門口叫到上梳化   之後聽到家姐話: 咁我呢   我先醒起家姐喺我後面   哈哈 ~

望住家姐   因為開緊零食比佢


好緊張咁   哈哈



R 痕



咬骨
 

 
咬到流牙血


同家姐又傾下偈   講開糟糟屋企嘢   有啲唔開心添 ~

糟媽又係購物狂   依家換新櫃   居然見到有 30 卷保鮮紙   同埋好多好多盒 Zipper 袋   咩牌子同 Size 都有   所以分咗啲比家姐   家姐又幫我拎咗 2 卷錫紙先搞笑 ~

眨下眼又 1  點   係時侯走人啦   今日要拎無線吸塵機同埋拎番個枕頭   感恩架車唔 full   唔係都幾論盡下   哈哈 ~

同里奧大人去十二味食午餐   依家叫十二味做飯堂   因為味道唔錯   又坐得舒服 ~

我鍾意酸辣雲耳   食完好開胃   哈哈


花生宮保雞丁 ($66) - 里奧大人話試食嘢   呢個味道都 OK   不過食剩 2/3   留番聽日做午餐


川椒回鍋肉 - 上次同家姐試過   今次無咁惹味   可能我叫小辣   但今次好多回鍋肉呀


必叫慾望酸梅


食食下飯   收到小羊 Whatsapp 話佢個仔收到包朱古力好開心   真係好在特登買比佢食呢 ~

食完就番屋企   抖陣就開機洗衫 ~

5 點幾出發番崇拜   今晚 7 點完畢   所以可以直接去食晚餐喇 ~

行咗陣就番屋企   之後沖涼休息休息 ~

今晚個胃唔係咁舒服咁   成晚頂住頂住咁   所以我要坐直   唔係會好想嘔 ~

差唔多 11 點幾瞓   但臨瞓前就真係要嘔   唔知係咪頭先食滯咗   下次好飽真係唔好格硬食了 ~

沒有留言:

發佈留言