2023年10月18日星期三

海蜇手撕雞 (外賣) + 學斗 ( 18-OCT-2023 )



加埋尋晚食剩嘅梅菜   咁樣當堂好味道呀   哈哈


( 18-OCT-2023  WED )

尋晚瞓得一般   因為成晚發夢   臨起身個夢係我無啦啦瞓咗喺廳   之後去里奧大人公司拎嘢飲   樹葉話我做咩個髮夾咁古怪   我話無戴髮夾喎   再摸下頭髮   真係有個粉紅色髮夾   勁恐怖呀 ~

今朝起身直頭係有啲攰咁呀   好在沖咗涼先精神番啲 ~

早餐食合桃有機穀麥包   呢個包都幾好食 ~

日本芝士真係好薄   透明嘅體積算大㗎喇   因為塊塊都係咁喎   唔怪得一包 20 塊咁薄咁輕啦



因為今日西瓜同阿虫都上大陸   所以我都唔會咁早番到菇場   費事無人開門 ~

咁我番到菇場樓下   見到溫總同小說坐喺 Lobby   當時係 8 點 57 分   好在我真係無早番咋   最後阿輸 9 點 10 分先番到嚟開門   溫總先慘   8 點 40 分坐到開門 ~

菇場 3D   得一半人喺 Office 咋 ~

Lunch Time 出去行陣   之後買手打牛丸米番菇場慢慢食   落毛毛雨呀   都唔想行咁耐 ~


今日開始早晚飲中藥   感恩中藥嘅味道唔算苦


唔忙就 Skype   所以就會覺得好快放工   哈哈 ~

買完餸就番屋企   里奧大人今日去咗整嘢   差唔多 6 點幾先番到屋企   咁仲好   我可以慢慢整 ~

是日晚餐 - 海蜇手撕雞 (外賣) + 學斗

海蜇手撕雞 (外賣) - 懶呀   又唔想買醃好咗嘅雞翼   因為唔想開焗爐焗嘛   所以又買手撕雞喇 ~

學斗 - $8/斤但 $12/2 斤   所以都係忍唔住買 2 斤   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息喇 ~

睇下電視又睇陣 Youtube   今晚準時 10 點半瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言