2023年10月26日星期四

椒鹽骨 (外賣) + 皇帝菜苗 ( 26-OCT-2023 )



尋晚食剩嘅椒鹽魷魚


仍都係尋晚食剩嘅炒飯   今晚都係食唔哂   聽晚再食



( 26-OCT-2023  THU )

好感恩一覺瞓天光呀   仲要比鬧鐘早 1 秒就起身呢 ~

早餐食芝士夾法式方包   我再將啲邊搽牛油   咁樣無咁乾   同埋搽下牛油都好   因為好多時真係搽幾次就擺到過期   依家牛油好貴   唔好浪費   哈哈 ~

今朝我無將麵包無剪開一半   但見里奧大人用手拻開一半嚟食   睇嚟佢都習慣咗剪開半塊咁食呢


菇場 3D   所以都係做下自己嘢 ~

Lunch Time 出去行陣再去食鯪魚球米   因為見得 2 個客人先入去食   食完之後要去買嘢   番到菇場都已經 12 點 45 分   抖陣又要開工 lu ~


唔忙就繼續做自己嘢   話咁快就放工 ~

買埋餸就番屋企   之後里奧大人都番到屋企   我叫佢沖涼先   今晚起碼 7 點先食得呢 ~

是日晚餐 - 椒鹽骨 (外賣) + 皇帝菜苗 

椒鹽骨 (外賣) - 諗唔到煮咩餸呀   所以就買椒鹽骨   咁里奧大人就可以帶飯喇 ~

皇帝菜苗 - $10/3份   其中 1 份係皇帝菜苗   另外 2 份係菜苗同油麥菜   咁真係好抵   同埋啲菜都幾新鮮咁 ~

洗完碗就小清潔屋企   之後沖涼   抖陣就熨衫 ~

搞掂哂就食芝麻糊   其實我鍾意熱食   但熱食又好鬼甜   所以次次喺屋企食芝麻糊都係凍食囉 ~

阿妹比咗隻紫色椒比我呀   尋日佢 Whatsapp 比我睇   我以為好大隻   原來係咁細隻   好得意呀


咁對比就知道隻紫椒係好細隻呢


睇陣 Youtube 再打陣機   今晚 10 點 45 分都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言