2023年10月24日星期二

椒麻醬油拌麵配炭燒雞串 + 澎湖花枝蝦漢堡 (外賣) @ 屋企 ( 24-OCT-2023 )

我鍾意食拌麵   但里奧大人就鍾意食湯麵   


薯條熱辣辣同好脆   今餐最好味係佢   哈哈


( 24-OCT-2023  TUE )

尋晚瞓得麻麻哋   可能依家轉天氣呀 ~

早餐食醬占提子麥包   咁啱我跌咗啲提子乾出嚟   我即刻比里奧大人食呀   好鬼怕食提子乾呢   但提子乾曲奇餅又好鍾意食喎   可能因為煙煙韌韌呀 ~


菇場 3D   所以勁開心   哈哈 ~

同 8 卦出去食 Lunch   我話要請佢食一餐正正經經嘅 Farewell Lunch   本來諗住同佢食西餐   但佢話想飲茶   咁就去飲茶啦 ~

其實之前都話同佢飲茶   但佢係都要去同我有回憶嘅地方   所以同佢食早餐同車仔麵   其實唔係疫情   基本上佢都成日帶我試新嘢嘅   哈哈 ~   

我叫咗 6 樣點心   其實真係諗住叫 10 樣   不過 8 卦話食唔到咁多


蜆蚧鯪魚球 ($29) - 勁好味呀   如果里奧大人搵我食 Lunch   我一定帶佢嚟食   哈哈


炸春卷 ($26) - 好多蝦肉


香茜牛肉腸 ($25) - 都幾多牛肉餡 


醬皇蒸鳳爪 ($25) - 呢個普通   好記得舊公司老闆話同客食飯   千奇唔好叫鳳爪要吐骨呢啲   因為好肉酸   所以食鳳爪只能同屋企人或者同朋友食   哈哈


慶樺蝦餃皇 ($33) - 好多蝦肉   食得好滿足


蟹籽燒賣皇 ($33) - 好大粒嘅燒賣   真係食一粒都飽飽哋


仍然唔忙   咁繼續 Skype ~

放工即走   因為里奧大人今晚要拎小冊子   咁我都唔煮飯喇   所以買埋晚餐就番屋企 ~

食完抖陣就開機洗衫   再做下小清潔毫沖涼休息喇 ~

朱古力脆脆


係幾好味喎   唔怪得阿花鍾意食啦


睇陣 Youtube   眨下眼又 11 點   要瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言