2023年10月31日星期二

豆豉鯪魚炒油麥菜 + 皮蛋酸薑 ( 31-OCT-2023 )




( 31-OCT-2023  TUE )

尋晚瞓得麻麻哋   好在今朝唔駛整早餐   呵呵 ~

平時我整早餐會早里奧大人 5 分鐘起身   今朝我鬧鐵響   佢就即刻彈起身刷牙沖涼   反而我仲懶床   所以次次叫佢買早餐   佢就做乜都會快手快腳呢   哈哈 ~

早餐食餐蛋治   我鍾意食餐肉多過火腿   但我又鍾意食芝腿治   不過就一定要烘底先好味道 ~


Lunch Time 出去行陣   食埋雲吞河又再去買菜   最後買埋零食就番菇場喇 ~


唔忙就做自己嘢   所以好快又放工咁 ~

買埋麵包就即番屋企喇   之後就到里奧大人番到嚟   所以叫佢沖埋涼先開餐 ~

是日晚餐 - 豆豉鯪魚炒油麥菜 + 皮蛋酸薑

豆豉鯪魚炒油麥菜 - 懶呀   煮呢個餸就最好   因為簡單又惹味 ~

皮蛋酸薑 - 好想食皮蛋   又唔想開樽紅油   突然醒起雪櫃仲有樽酸薑   所以即刻整嚟食喇 ~

洗埋碗就即開機洗衫   之後沖涼休息喇 ~

759 做特價   只係 $15.9/3 條   所以即買比里奧大人公司同事   我好記得初初買比佢哋嘅時候係 $7/條㗎


里奧大人做功課   我同佢講可唔可以出嚟陪下佢   嚇到佢即刻放低耳筒同我一齊出去   其實我係焗豬肉乾比佢食   咁等佢坐喺梳化   食得舒服啲啫   哈哈 ~

家姐比嘅林志源肉乾   佢之前食嘅係煙肉味   佢話好味過美珍香   食完番唔到轉頭咁話喎   但原來佢講嘅係真囉   肉質比美珍香更軟   甜度比美珍香更濃呢


食完再食埋藍莓   呢期買嘅都幾甜 ~

AEON 做特價 $19.9/盒   所以買 2 盒   呢期都食好多藍莓   我覺得 A 字頭係最甜   不過唔係成日特價囉


睇多陣 Youtube 又打陣機   之後家姐 Whatsapp 糟糟嘅嘢比我知   睇完就當堂無哂心機 ~

不過今晚都好攰   10 點 45 分都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言