2023年10月2日星期一

泡菜炒豚肉 + 菜心苗拚金菇 ( 2-OCT-2023 )




( 2-OCT-2023  MON )

感恩一覺瞓到 8 點 20 分   所以都起身食早餐 lu ~


食完早餐又執下屋   以前一定一次過執哂   但依家好多時都力不從心   每日執啲咁 ~

靈修半個鐘就聽下歌   差唔多 1 點左右出去食 Lunch   今日帶里奧大人去食點心   因為我真係好想食呀   哈哈 ~

我哋坐 10 人大枱   但只坐咗我哋 6 個人  最搞笑係我哋 6 個人食嘅點心都唔同   可以睇到實物   下次再食 ~

春風得意腸 ($33) - 里奧大人話食呢個   我覺得呢個好味呀   初初以為係得油炸鬼咁咋


水晶鮮蝦餃 ($30) - 好味呀   蝦肉都唔少   同埋無咩肥豬肉


原籠蔗糖馬拉糕 ($22) - 味道唔太甜喎   同埋都好鬆軟



香菇蟹子燒賣 ($28) - 呢個 ok 啦 


蜂巢芋角盒 ($26) - 因為即點即蒸   同埋唔知係咪漏單   等咗接近半個鐘   如果一連氣咁食都無問題   隔咁耐再食   其實我已經飽了 


好多芋泥   所以好飽肚   但係好味嘅   哈哈


食完就去買菜   之後都番屋企休息一下 ~

終於執好哂所有嘢   但 4 點幾勁想瞓   不過唔瞓啦   唔係今晚瞓唔着就慘 lu ~

睇下 Youtube   6 點開始煮嘢   諗住 6 點半食得   但最後都要 6 點 45 分先食得呀 ~

是日晚餐 - 泡菜炒豚肉 + 菜心苗拚金菇

泡菜炒豚肉 - 呢個餸真係煮到悶   好在里奧大人都仲未食厭咋 ~

菜心苗拚金菇 - 清埋之前包韓國金菇   再唔食又壞㗎喇 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後即沖涼 lu ~

工人影比家姐睇呀   應該係覺得對眼好恐怖   哈哈


睇下電視又打陣機   今晚 10 點 45 分都瞓覺喇 ~    

沒有留言:

發佈留言