2023年10月30日星期一

澎湖花枝蝦漢堡 + 醬油拌麵配炭燒雞串 + 羅漢齋水晶餃 (外賣) @ 屋企 ( 30-OCT-2023 )




我都鍾意食羅漢齋炒麵   細個就成日食羅漢齋粉卷


( 30-OCT-2023  MON )

今朝 7 點已經醒咗   因為肚痾咗 3 次   呢排個腸胃真係麻麻哋 ~

原來里奧大人知我去完廁所再瞓番   都知道我唔係咁舒服   因為我好少會咁 ~

早餐食花生醬搽甜餐包   沖咖啡嘅時候奇怪咖啡粉唔溶   之後先摸下個水煲   原來我係插咗電製但無煲水   好在屋企有即飲咖啡   其實可以再沖   不過我懶唔想   哈哈 ~


菇場忙咗陣就 hea   里奧大人無啦啦問我有無情緒低落 ?!   我問佢點解咁問 ?!   佢話我一唔舒服   情緒就會好低落   哈哈 ~

好攰呀   所以 Lunch Time 都唔出去   食杯裝烏冬算喇 ~


最搞笑阿齋 12 點 25 分番到嚟   問我做咩唔食嘢 ?!   我話食完啦   同埋今日唔想出   佢話真係好少見   哈哈 ~

家姐今日 4 點半洗牙   因為佢係睇我個牙醫   所以叫里奧大人陪家姐去診所   仲叫里奧大人買燒餅比家姐   本來我星期六朝早想買   但原來朝早係未出爐呢 ~

唔忙就做自己嘢   所以好快放工 ~

買埋晚餐就番屋企   食完抖下就要去番學喇 ~

今晚接近 10 點放學算早咗喇   不過番到屋企沖埋涼   整呢樣嗰樣   差唔多 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言