2023年10月5日星期四

西檸雞 + 椒絲腐乳通菜炒雞柳 (外賣) @ 屋企 ( 5-OCT-2023 )




( 5-OCT-2023  THU )

尋晚去咗 2 次廁所   之後好難先瞓得番呀   今朝起身都有啲攰   其實唔想整早餐   不過之前買咗麵包   唔想留咁耐呢 ~

早餐食醬占拖鞋包   真係完全無胃口   但唔食又唔得 ~


菇場唔忙   咁可以抖下   個人仲係有啲攰咁   唔係咁想郁 ~

Lunch Time 出去解凍   之後諗住食咖哩魚蛋烏冬   但無哂烏冬   咁轉去買魚片頭   又無哂魚片頭喎   咁唯有買魚蛋米啦 ~


食哂之後開始有啲眼瞓   終於由 12 點 47 分瞓到 12 點 59 分   真係唔知係攰定係味精重   但我就覺得係味精重   因為唔係第一次係咁 ~

唔忙就好   因為個人暈暈哋咁   之後我都應該瞓着咗   不過無睇時間   但起身嗰下係精神咗   嘻嘻 ~

諗住放工睇中醫   雖然趕到班巴士   但緊張到又搞肚痛咁呢   所以要番屋企   最後都係無睇中醫   同埋其實我係好攰   所以里奧大人話唔好睇中醫   等個人精神番哂先好去睇呢 ~

咁之後里奧大人去買晚餐啦   我就即刻去沖涼 ~

食完就開機洗衫   之後休息喇 ~

里奧大人又買紅豆燒餅比我食   但又成日叫我減肥


真係嚇死   用耳探係 38 度   之後用口探就 37.1 度   咁都快快做埋快測啦   感恩係 1 條線 ~   

今晚 9 點半都瞓覺喇   真係勁早   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言