2023年10月19日星期四

BBQ 雞翼 + 泡菜豆腐豚肉鍋 + 學斗 ( 19-OCT-2023 )





( 19-OCT-2023  THU )

感恩尋晚瞓得好林   連里奧大人去廁所都唔知   不過今朝都去咗次廁所   但我無望幾點   因為我次次望完鐘就會倒數時間   呢下會令自己緊張   反而瞓得唔好呢 ~

希望食咗中藥之後會瞓得好啦   真係由 6 月開始個身體開始差   又瞓得唔好   雖然中藥功效無咁快有改善   但我都預咗比啲時間㗎喇 ~   

早餐仍然食合桃有機穀麥包   不過今朝就搽醬占 ~


家姐 WFH 就會影佢食咩早餐   同埋會順便影埋 Berry   今朝好乖坐喺家姐隔離


菇場忙呀   搞掂到 11 點了 ~

咁啱家姐叫我打比佢   原來 Berry 呢幾日屙同嘔   仲嘔血   所以即睇醫生   話佢應該食骨整損咗喉嚨   真係嚇死人呀 ~

Lunch Time 同 8 卦出去食   食完行陣就番菇場喇 ~



忙下停下   好快放工 ~

買埋麵包同藍莓就即番屋企   里奧大人啱啱番到嚟   叫佢沖涼先 ~

勁哥同里奧大人話比包妳老婆啦   里奧大人話我就 1 包 1 個人食   佢哋就幾個人食 1 包   阿妹仲搞笑   同里奧大人講話比包泰妹   里奧大人話邊個泰妹 ?!   佢話妳老婆呀   因為我嗰時話曼谷係我第二個鄉下   哈哈


是日晚餐 - BBQ 雞翼 + 泡菜豆腐豚肉鍋 + 學斗

焗 BBQ 雞翼 - 因為里奧大人帶飯   所以買幾隻雞翼比佢做餸 ~

泡菜豆腐豚肉鍋 - 我加咗 6 片豚肉   因為只係比里奧大人食   我買開西班牙豚肉   依家係 $88/磅   但我記得之前好似係 $68/磅   咁我本身話要半磅   不過佢比唔夠半磅 ($38)   咁我話無問題呀   依家冰格好少位   唔想買咁多住   咁我番到屋企再分袋   原來只得 12 塊   咁我覺得 $38 好貴呀   下次買美國產地豚肉算喇 ~

學斗 - 食剩 10 幾棵   所以留番聽晚再食 ~

洗埋碗就做小清潔   搞掂哂就開機洗衫   之後沖涼休息喇 ~

同里奧大人一齊睇 SPY x FAMILY   呢兩也集都幾好笑 ~

之後里奧大人就繼續做功課   我就睇多陣電視   10 點半準時瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言