2008年4月26日星期六

太興 @ 大埔









同自己講過...星期五係唔想煮飯...所以已經諗好咗去元祿食 pizza HAHA.gif image by fatfatfamily

想同埋里奧大人一齊做機...所以番屋企等...熨埋 d 衫...之後就等里奧大人一齊去食晚飯... 
我地有個習慣係差唔多番到屋企 (距離屋企幾個巴士站) 就會打電話比對方...咁就可以唔駛咁趕...有 d 時間預備下...但尋晚里奧大人好耐都仲未打電話黎 (因為佢一上車打比我...所以計到時間幾時番到屋企)...我穩陣 d 去定元祿攞位...一落樓里奧大人就打比我...話依家行緊過去...聽到得一頭霧水??點知一過馬路真係見到佢...再快快腳一齊行去元祿...驚無位...oh my god...元綠要等位呀!!但唔可以等呢...因為趕住去做機呀...所以被迫去太興...好唔開心呀...我好想食 pizza 家嘛...無啦啦要食飯...坐低即刻話里奧大人...做咩唔打比我...早 d 打咪好囉...依家搞到無得食元綠...衰人...佢話原來有舊同事同佢傾計...所以打唔到比我喎...激 c 我喇...所以我要佢請番我食兩次元祿補數...同埋黎緊嘅食飯洗費都要佢比 (唔用公數)...食到食咗兩餐元綠為止 248.gif image by fatfatfamily

喺好唔願意情況下叫咗南洋咖哩牛腩八寶飯套餐...可能真係唔想食...所以覺得唔好味 .... 埋單 $95...之得食麥記好過...話哂薯條都好味嘛 B2.gif image by fatfatfamily

番屋企抖咗幾個字就同里奧大人換衫出發做機...做咗十五分鐘咋...好過無啦 aa3.gif image by fatfatfamily

 
007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily


今朝坐巴士...我坐喺隔離個肥女人度...我一坐埋去佢突然手 fing fing...再拎紙巾出黎 "掩"鼻...又係咁郁同發出 "摺摺" 聲...我以為自己踩 "紙"...好驚...後尾佢無啦啦同空氣講..."好臭呀...都唔知 d 人點解噴香水好似噴殺蟲水咁??"...咁即係話我啦...因為我噴咗香水嘛...但我無理佢...聽 mp3 瞓覺!!我淨係噴咗 3 下香水喺衫領同頭髮...唔通真係多得滯??定係佢無品呢 emotion07.gif image by fatfatfamily

今朝食腿蛋治烘底 (走牛油要熟蛋) + 奶茶 ($15)...好耐無食過煎咗火腿嘅腿蛋治喇...所以覺得好好味呀 126.gif image by fatfatfamily



老細 day off...free 到爆呀 0213.gif image by fatfatfamily


晏晝同里奧大人 d 舊同事 bbq .... 好開心呀

沒有留言:

發佈留言