2008年4月5日星期六

食棧 @ 大埔







r 爆頭都唔知食咩好...所以成九點鐘先同里奧大人去食晚餐...食越南菜...
越南蒸粉包 + 熟牛肉湯金邊粉 + 蒜蓉炒通菜 ($76)...基本上我次次都會食蒸粉包...因為 d 口感好正...同埋好齋 (沙葛粒 + 甘筍粒 + 東菇粒 + 馬蹄粒 + 小量豬肉碎 )...但今次唔知做咩... 勁多肥豬肉碎...好唔鍾意啊...唔知係咪唔肚餓...所以 d 嘢食好似無咁好味咁...
食完要番屋企喇...因為第朝要番工呀...

qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily

今朝同里奧大人去 oliver's 食早餐...我食至愛嘅司華力腸太陽蛋拚多士配咖啡 ...里奧大人就食蜜糖火腿煙肉拚多士配咖啡...好食但好漏...






最鍾意星期六...因為只係番半日...仲要多數係無嘢做...只係 update blog 睇下報紙咁...都唔知係好定唔好... 
放工即走...同里奧大人去屋企附近嘅大家樂食 tea...食燒鴨瀨配奶茶 + 叉燒瀨配可樂  + 朱古力西多士 ...超飽...






個人實在仲係太攰...所以今晚唔會煲湯同煮飯!!

上網睇報紙...覺得幾搞笑...因為細個真係比媽咪咁樣呃過...



父 母 謊 言 大 整 蠱

大 家 可 曾 想 過 誰 對 自 己 說 最 多 謊 話 ? 答 案 可 能 是 我 們 的 父 母 , 他 們 隨 口
 其 實 是 為 了 養 子 女 , 部 份 溫 馨 謊 言 舉 例 如 下 :
* 父 母 對 電 視 迷 子 女 會 說 : 「 開 電 視 太 耐 會 爆 炸 ! 」
* 對 「 甩 繩 馬 騮 」 說 : 「 出 街 唔 拖 住 我
( 父 母 ) 會 俾 丫 烏 捉 去 ! 」
* 對 夜 晚 失 眠 的 孩 子 說 : 「 唔
會 有 鬼 捉 你 ! 」
* 對 狼 吞 虎 嚥 的 小 朋 友 說 : 「 食 生 果 吞
核 會 頭 頂 生 番 種 生 果 。 」
* 還 有 「 橡 筋 紮 頭 髮 會 吸 血 」 、 「 講 大 話 甩 大 牙 」 , 「 食 飯 食 唔
淨 老 婆 或 老 公 會 豆 皮 」 , 其 中 最 經 典 謊 言 必 定 是 「 Kiss 會 生 BB 」 , 和 「 媽 咪 話 我 係 石 頭 爆 出 ! 」
然 而 , 有 位 網 友 提 供 其 父 母 最 大 整 蠱 的 謊 言 : 「 有 次 我 問 佢
點 解 警 察 咁 叻 , 我 問 路 問 邊 度 都 識 , 佢 答 我 因 為 警 察 頂 帽 上 面 有 地 圖 , 搞 到 我 小 學 陣 , miss 問 警 察 有 咩 裝 備 , 我 第 一 個 舉 手 答 : 『 地 圖 』 ! 」

沒有留言:

發佈留言