2008年4月22日星期二

熟食中心 + 跑步機











我估我去完旅行仲未抖足精神...所以成日都好攰...番到屋企又唔願郁...自己都覺得好懶呀 105-1.gif image by fatfatfamily

本來真係好想煮飯架...之前已經醃好埋雞翼...又買埋脆肉瓜添...但難得里奧大人仲未番工...咁無理由唔出去食丫...無謂嘥時間煮嘛...到里奧大人番新工好忙...我唔煮都唔得啦...所以我要好好享受里奧大人唔駛番工嘅日子 cc8.gif image by fatfatfamily

去到熟食中心...諗住睇下邊間小菜多人食就去邊間食...可能 6 點幾時間尚早嘅關係...所以無咩人...求其去一間叫 "三小姐" 度試下...因為呢間有兩枱人喺度食緊晚飯 dd6.gif image by fatfatfamily

豉椒炒蜆 ($38) + 魚香海鮮燒豆腐煲 ($48) + 涼瓜炒牛肉 ($48) + 豉骨陳村粉 ($38) + 1 支啤酒 ($15)...d 味太濃...所以里奧大人飲啤酒...我都飲咗兩三啖...覺得飲完個肚好脹...超辛苦...最後食剩 d 肉同 d 陳村粉...所以留番黎帶飯 WOO.gif image by fatfatfamily

番到屋企又抖一個鐘就同里奧大人去做機...我鍾意一齊做機...因為無咁悶...傾唔到計...望下個樣都好丫...好過一個人都唔識嘛 S7.gif image by fatfatfamily


今次真係要 11 點前瞓呀...因為里奧大人番新工...所以要 6:45 am 起身...咁就可以一齊食早餐先番工...橫掂大家都同一區嘛
D9.gif image by fatfatfamily


  
007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily

今朝同里奧大人一齊坐車番工...排隊等車時...里奧大人發覺無帶銀包...要番屋企攞...激到我 c...因為臨出門口時我已經提佢帶齊銀包電話...佢話有喇...點知最後都係漏咗...咁樣咪自己嘥哂 d 時間囉 J6.gif image by fatfatfamily

同里奧大人食早餐...食炸菜肉絲出前一丁 + 奶茶 ...里奧大人食火腿鮑絲通粉 + 奶茶...由於里奧大人份早餐好遲先到...所以食到好趕...好可憐啊 H0.gif image by fatfatfamily



番到公司呢...做小小嘢就要寫埋台北旅行個 blog...好在有 d 寄託啫...唔係唔知點捱 K4.gif image by fatfatfamily

晏晝帶飯...油到爆...所以食咗一半食唔落喇 37.gif image by fatfatfamily

今日係里奧大人份第一日番新工...希望做得開心啦 samwoo202.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言