2008年4月11日星期五

東江雞 @ 大埔


東江雞 @ 大埔









幾晚無煮飯...生疏哂喇 20070228_9c6a18de7175936f4992ADs4U8.gif image by fatfatfamily

尋晚里奧大人又係都要我出街食...又係話早 d 食 早 d 做運動喎...真係聽到厭呀 37.gif image by fatfatfamily

本來想食壽司架...不過無菜食唔好咋...正確係應該有菜食...不過唔啱我食...因為上次食完碟炒雜菜 (椰菜)...食到我無 "紙" 屙呀...幾辛苦呀...幾驚要塞金油條呀 31.gif image by fatfatfamily

所以就去食中菜喇...去度無咩人...仲可以對住個電視食飯...幾正呀 060-1.gif image by fatfatfamily

椒鹽白飯魚 + 京都肉排 + 豉汁炒涼瓜...好好味呀...因為樣樣我都好想食...本來仲蠢呀...叫椒鹽排骨...叫完自己覺唔對路先改叫京都肉排...兩樣都係椒鹽...想鹹 c 咩...不過個肉排唔掂...d 肉用鬆肉粉醃到勁 "林"...口感極差...但個汁我就好 like 囉...最搞笑係叫侍應亞姐比碟淮鹽...佢居然比碟鹽...話師傅都係咁整椒鹽白飯魚架喎...唔係嘛...淮鹽點同鹽架...唔好呃我好喎...埋單 $140 都抵丫...因為食唔哂...所以我可以帶埋飯...一舉兩得 028.gif image by fatfatfamily

番到屋企即刻開機洗衫...燙衫...煲中藥...搞掂哂就同里奧大人去做機喇 0436.gif image by fatfatfamily


   
08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily


今朝天陰陰...明明唔攰都覺得好攰咁...都係有太陽好 d...個人有活力同生氣 d...
今朝食清清地...因為晏晝又食番晚剩嘅三塊豬扒...所以食奶油多 + 奶茶 ($13)...
番到公司吽咗成箱菇喇...黎緊嘅日子點好呀...y blog...你真係要生生性性呀 th51ca574f.gif image by fatfatfamily

晏晝帶飯...悶 973.gif image by fatfatfamily


返 工 「 黑 仔 」 賴 邪 門

如 果 你 是 打 工 仔 , 是 否 平 日 風 平 浪 靜 , 但 有 約 會 的 日 子 總 會 碰 上 老 闆 突 然 要 你 加 班 ; 沒 事 做 提 早 關 電 腦 , 但 放 工 前 又 突 然 有 事 要 開 機 。
網 友 「 littleseal 」 列 出 了 五 大 上 班 信 邪 事 件 , 如 戴 了 某 條 手 鏈 上 班 一 定 會 做 錯 事 ; 在 某 間 快 餐 食 早 餐 , 當 日 通 常 會 很 忙 等 。
原 來 不 少 網 友 也 信 邪 , 「 小 美 玲 」 說 : 「 如 果 有 人 問 你
( 工 作 ) 有 無 問 題 , 一 答 無 問 題 的 話 , 就 會 突 然 出 現 問 題 , 而 且 係 大 單 隻 。 所 以 以 後 人 問 我 , 我 一 定 答 問 題 唔 大 。 」 也 有 一 些 與 風 水 有 關 , 「 prince86811 」 說 : 「 我 之 前 公 司 有 一 個 坐 位 , 邊 個 坐 , 都 唔 夠 三 個 月 會 俾 人 炒 , 之 後 就 一 直 長 期 無 人 坐 , 個 位 係 對 住 5 隻 門 … … 」
有 網 友 認 為 是 心 理 作 用 居 多 , 雖 然 Net 人 亦 有 遇 過 上 述 情 況 , 不 過 相 信 是 事 有 湊 巧 , 與 邪 無 關 。

 
b : 我覺得係關個上司事...唔關風水事囉...因為我公司某部門都成日有人走 tusky2082.gif image by fatfatfamily
 
 

做 殯 儀 好 過 做 文 員

今 日 香 港 物 價 飆 升 , 百 物 騰 貴 , 有 網 友 打 份 牛 工 趕 不 上 通 脹 , 打 起 為 先 人 服 務 主 意 來 : 「 做 文 員 要 英 文 及 格 , 中 英 文 打 字 , 識 船 務 , 要 求 高 , 人 工 卻 低 , 成 日 要 OT 只 得 九 千 ; 殯 儀 則 要 求 能 夠 獨 立 守 夜 一 星 期 及 間 中 幫 手 化 妝 換 壽 衣 , 月 薪 達 二 萬 五 ! 」 你 會 點 揀 ?
不 少 網 友 表 示 百 無 禁 忌 願 意 一 試 。 「 hk10001 」 坦 言 一 定 揀 殯 儀 : 「 錢 銀 大 過 天 , 真 係 做 唔 來 先 算 。 」 網 友 「 PAPER 」 慨 嘆 今 日 港 人 笑 貧 不 笑 娼 , 無 錢 就 真 係 俾 人 笑 。 「 ronaldino10 」 則 盛 讚 殯 儀 業 前 景 好 : 「 社 會 老 化 , 越 來 越 多 人 死 , 環 境 富 裕 , 後 人 越 來 越 願 意 使 錢 。 」 「 花 輪 同 學 」 更 稱 若 然 做 好 呢 份 工 , 令 先 人 高 興 , 會 有 橫 財 運 。 真 係 講 到 NET 人 都 心 郁 郁 。
然 而 , 有 網 友 謂 此 行 業 並 非 人 人 都 做 得 。 「 小 美 玲 」 說 八 字 夾 好 重 要 : 「 唔 夾 就 會 病 , 咁 搞 法 唔 好 話 25K , 250K 都 唔 掂 ! 」 「 快 樂 神 仙 」 則 表 示 要 入 行 都 唔 容 易 : 「 殯 儀 業 好 多 都 係 由 熟 人 介 紹 入 去 做 , 又 或 者 家 族 一 向 有 人 做 開 而 帶 入 行 , 如 果 你 本 身 上 述 兩 種 情 況 都 無 , 根 本 唔 使 旨 意 入 行 。 」 看 來 要 賺 先 人 錢 都 唔 係 咁 容 易 , 還 是 腳 踏 實 地 吧 !
 
 
b : 呢行真係唔易做...見親唔係先人就梗係喊哂口嘅人...心情真係跌到超低點呀... 我仲係一個好易急尿嘅人黎添...咁我肯定唔咁去廁所...谷到有病都似呀...仲有人話成日接觸屍體會有屍味同埋個瞼色會變啞色咁架...自問我真係無本事做呢 一行囉 emotion07.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言