2008年4月24日星期四

脆肉瓜粒雞絲炒飯 + 精緻瓜粒 + 跑步機






尋晚知道里奧大人要八點先番到屋企...所以我都可以為自己編排好 d 時間...唔駛下下咁趕嘛 D9.gif image by fatfatfamily

不過都係要放工即刻走...因為走咗班車要等十至十五分鐘...所以唔走唔得 HAHA.gif image by fatfatfamily

我依家多數番屋企換衫褲就去做機...所以會諗定兩晚嘅餸菜...唔係再去街市買餸就會好趕...好辛苦...同埋決定星期五唔煮飯...因為我真係需要多 d 私人時間做自己鍾意嘅嘢...就係睇書... 
是日晚餐 : 脆肉瓜粒雞絲炒飯 + 精緻瓜粒
脆肉瓜粒雞絲炒飯 - 雞絲用豉油...生粉同糖醃一晚...脆肉瓜切粒...加老抽生抽同蛋炒埋一堆就搞掂...d 冷飯係之前連臘腸蒸嘅飯黎...好好味呀...  
精緻瓜粒 - 原來係勁花時間去切粒...本來想放棄...但做咗開頭無理由唔做埋去...同埋我唔想又係炒一舊舊嘅脆玉瓜...費事里奧大人話悶啦...細細粒爽爽地幾得意架...咁又當係一個新菜式...幾好呀 emoticon193.gif image by fatfatfamily

做完機好攰...再加埋煮飯...搞到無咩胃口...所以用辣腐乳撈飯...里奧大人問點解用腐乳撈飯...我話好攰...無咩胃口...所以食 d 辣嘢刺激一下味蕾囉 B2.gif image by fatfatfamily

里奧大人見我咁攰...所以主動話洗碗...我梗係話好啦...仲聲明唔好要我執手尾...不過最後都要我執手尾...因為無抹爐頭周圍...無掉垃圾...無啦啦一隻手套放喺廚柜...其實佢仲應該要用消毒藥水抹地架...不過見佢做得都幾好...比佢抖下咋 L2.gif image by fatfatfamily

之後再沖涼再飲杯黑木耳就睇電視...叫做 relax 下咁啦 _2172.gif image by fatfatfamily

呢排瞓得唔好...所以十點半就瞓喇 mui11.gif image by fatfatfamily

  
139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily
 

今朝又涼咗...不過覺得好舒服...因為我鍾意着外套遮肥肉 aa9.gif image by fatfatfamily

番到公司附近見時間尚早...所以食芝蛋治烘底 + 奶茶 ($15)...話明要熟蛋...但都好似生生地咁嘅 C0.gif image by fatfatfamily



唔駛點講...番到公司都係上網遊 blog 咁囉 35-2.gif image by fatfatfamily

晏晝同里奧大人去赤丸食 lunch...食冷烏冬 + 煎餃子 + 煎肉腸 + 天婦羅南瓜 + 可樂 ...食完行一陣就走喇...不過勁搞笑...里奧大人話要低調...所以只可撓手...不可拖手喎...佢公司 d 人都知佢結咗婚...做咩要低調呢??唔通佢真係以為自己係馬英九??驚 fans 唔鍾意??下次再係咁...我唔會再同佢食 lunch...因為我覺得 d 感覺好古怪 F5.gif image by fatfatfamily










真係唔明點解...唔通結咗婚生咗仔就唔會理自己儀容嘅??今日見到我 partner d 頭髮後面係 "共" 起...瞓醒無梳頭果隻呀...最恐怖佢係成日 "r" 頭...仲有...我做咗年幾...佢髮型無變 (老土短髮)...日日都係 tee + 牛仔褲波鞋...唔悶嘅咩??最難頂係件企領 "where" 哂同埋件風褸褪哂色都照着番工...唔係睇小人...係要出黎番工見人...點可以咁寒酸架...平都有靚嘢家嘛...講真...女人都要扮下家嘛...同埋最最最最難頂係佢喺公司着果件褸...我未見過佢拎番屋企洗架...就算過年放幾日假都仲喺度呀!!好 "烏租" 呀 A002.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言