2008年4月3日星期四

車仔麵






每月一到...攰到無倫...又無咩胃口...所以求其食車仔餸算喇...難為里奧大人要陪我食車仔麵咁無益嘅晚餐呢...  
食埋藥...十點就瞓喇 025.gif image by fatfatfamily


qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily


今朝大件事喇...里奧大人條腰痛到彎唔到呀...痛到我半夜三更幫佢 "卒" 安美露...所以今朝我都要順便請病假陪里奧大人...不過我真係唔舒服架...不過都可以番工...但里奧大人條腰痛到嗌救命喎...我點忍心留里奧大人喺屋企喎...瞓到十點就一齊睇醫生喇...里奧大人扭傷咗條腰呀...梗係玩撐艇機用錯力啦...真係論盡 028.gif image by fatfatfamily


之後到我勁唔舒服...食藥之後就係咁瞓瞓瞓...瞓到 3 點幾里奧大人買咗腸粉燒賣粉果...所以我又食小小再瞓過 013.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言