2008年4月12日星期六

丸丸丸丸丁+ 鮮蝦雲吞鮑魚(汁)麵 + 腐乳唐生菜 + 跑步機








呢幾晚食得街嘢太多喇...抖咗幾晚...唔係咁慣一下子楂鑊剷...所以求其煮麵食算喇...
我就話食丸得啫 (因為我好鍾意食丸)...但無理由里奧大人都係食丸嘛...所以我 "特登" 去街市買半打鮮蝦雲吞 ($12) 同一份唐生菜 ($3) 就趕番屋企開工喇 31-3.gif image by fatfatfamily

是日懶餐 : 丸丸丸丸公仔麵 + 鮮蝦雲吞鮑魚 (汁) 麵 + 腐乳唐生菜
丸丸丸丸丁 - 丸 + 出前一丁...全部都係之前打邊爐食剩嘅 00212.gif image by fatfatfamily

鮮蝦雲吞鮑魚 (汁) 麵 - 大大粒雲吞...好好味...又方便 emoticon193.gif image by fatfatfamily

腐乳唐生菜 - 三蚊份...又甜...無可能唔買黎煮啦 162.gif image by fatfatfamily

估唔到區區十粒丸都幾飽下 (當時) K4.gif image by fatfatfamily

食完...洗完...煲完中藥就自己去做機喇...里奧大人考試在即...要拚老命...所以唔陪我喇 (不過佢都好擔心我一個人去做機...因為...) B1.gif image by fatfatfamily

里奧大人聽日要考試...所以 "特登" 煮紅豆年糕 (罐頭紅豆蓉 + 日本年糕) 比佢食...等佢食完糖水好瞓 d...而我...當然要陪佢食啦...雖然好肥...但好好食喎...算吧啦...值得嘅 B10.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言