2008年4月27日星期日

BBQ + 壽司 @ 將軍澳























尋日真係好開心...因為可以同里奧大人班舊同事 BBQ 呀 0213.gif image by fatfatfamily

由於里奧大人要買衫同鞋...所以放工就一齊行咗陣...行行下有 d 餓...所以去麥記醫肚...share 食 xx 漢堡餐...我其實最想食係 shake shake 薯條...但食完有 d 後悔...因為成個餐都好飽下... 之後再行多陣...比我見到有個自己鍾意嘅袋...仲要係買一送一...但我又唔想同一款袋有兩個...之後里奧大人好 "醒" 咁話一個送比我家姐咪得囉...噢...好感動啊...愛屋及烏...咁唔買唔得啦 B10.gif image by fatfatfamily



食完就出發  join 埋佢地一齊買嘢喇...如果要買嘢...我覺得有朋友係高佬真係好處多多...因為唔駛下下等 d staff 埋黎擔梯拎嘢...6 呎 3 喎...同佢講完嘢都覺得條頸有 d 梗咗呀...同埋覺得好似有條燈柱喺度行黎行去咁...勁得意呀 171.gif image by fatfatfamily

今次係同里奧大人班舊同事芒支支 + 馬基 & 鬍鬚勇 (男友) + 豬脷 + 小鬍子 & 超大眼 (女友) +  茄瓜 + 茄子 + 大根巨人 (男友) + 好可愛 & 大肚 (太太) 一齊到芒支支屋企嘅 club house BBQ...不過唔係用燒烤叉 BBQ...係用烤爐...我比較鍾意用叉...咁可以一大班人圍住燒...氣氛好好多...同埋因為烤爐地方有限...所以只能夠燒完一堆一齊食...之後再燒又要等食...我覺得咁樣會好快飽...同埋唔可以一大班圍住一齊傾計嘛 20070228_dc091a173396be17728dw9nY46.gif image by fatfatfamily

今次 BBQ 有牛扒...豬扒...雞扒...蜆...雞翼...雜丸...芝士腸...紅腸...魷魚...山竹牛肉...燒賣...蝦餃...銀雪魚...蕃薯...粟米...金菇...娃娃菜 169.gif image by fatfatfamily

雖然我係 keep fit...但我都照食...因為無我最想食嘅面包...肉我唔係咁好...但唔食又無其他嘢食...所以咩都食 d 咁啦 blg02.gif image by fatfatfamily
















燒完之後就去 club house 玩保齡球 + 篤波 + 滴滴仔...好耐無碌 ling...所以好鬼開心...但一睇見 d 分數就好唔想玩囉 20070228_9c6a18de7175936f4992ADs4U8.gif image by fatfatfamily




玩完就去茄子屋企附近食壽司...第一次十個人食壽司...所以 order 真係有 d 難度...  
10 點食完就上茄子新屋坐坐...傾下笑下已經 11 點...所以要走喇 monkey2052.gif image by fatfatfamily

之後同里奧大人同豬脷一齊坐 mtr 再坐巴士番屋企...番到屋企沖埋涼成 1 點先瞓呀 mui11.gif image by fatfatfamily

不過真係玩得好開心囉 I8.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言