2008年4月4日星期五

麥當勞





尋日淨係食同瞓...瞓到 6 點幾...突然好想食麥當勞...所以里奧大人就去買喇...醫生話叫里奧大人多 d 郁...條腰 d 根鬆 d...就會快 d 好番架喇...  
我食新出嘅蕃茄脆辣雞腿包餐...里奧大人食脆辣雞腿包...嘩...我個包難食到爆...唔熱唔脆又唔辣...食到想嘔呀 141.gif image by fatfatfamily

   
qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily
   

4 月 4 日係清明節...公眾假期...放假一天 wph2031.gif image by fatfatfamily

今朝同里奧大人早 d 起身食早餐...我食煙肉腸蛋公仔麵配咖啡 ...里奧大人食炸菜肉絲米粉配咖啡 ($40)...好飽啊 126.gif image by fatfatfamily







食完里奧大人又要忙溫書喇...好在唔駛番工...可以多一日假期用黎溫書 0439.gif image by fatfatfamily


晏晝突然想食 kfc...食辣雞腿 + 薯格 + 脆辣雞翼 ($41)...顛架...d 雞又係唔熱唔脆又唔辣...難食到丫 thomg.gif image by fatfatfamily

食完行陣...因為我要睇波...好開心好開心呀...因為終於比我見到 klinsmann 喇...仲要係兩次添呀...我一見到 klinsmann 就大叫里奧大人...然後指住電視喺度 " 鴉鴉鴉鴉 "...里奧大人都唔知咩事...後尾我先話見到 klinsmann...里奧大人都 "鄧" 我開心...睇咁耐終於見到佢...之後我仲錄埋...我會睇多兩次...真係顛顛地 17245646.gif image by fatfatfamily

聽新聞話依家有人會網上虛擬祭祀...聽完都覺得係咪顛架...唔去就唔去...搞咩鬼網上虛擬祭祀丫 0849.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言