2008年4月25日星期五

粟米雞粒 + 脆玉瓜魚蛋粉絲煲 + 跑步機






尋日真係唔知道自己係咪真係番緊工...因為我不停 msn...又不停遊 blog 咁...好唔真實呀...
有朋友 6 月中會自由行去泰國...好想去呀...本來之前想同里奧大人去泰國...但硬係覺得人生路不熟...無咩安全感...所以先去台灣...依家朋友去泰國...又令到我想去泰國喇... 
尋晚可以準時放工...咁啱又有巴士...所以好快可以番到屋企...之後再做機...做完先去街市買菜...見到粟米五蚊一份...即買...再買五蚊十一粒魚蛋 就番屋企 ready 晚餐喇 206.gif image by fatfatfamily

是日晚餐 : 粟米雞粒 + 脆玉瓜魚蛋粉絲煲
粟米雞粒 - 時間關係...所以將粟米切粒...連同雞粒用海鮮醬同埋小小黑椒粉炒到熟為止...又甜又辣咁...好正呀 (我覺得) 20070228_dc091a173396be17728dw9nY46.gif image by fatfatfamily

脆玉瓜魚蛋粉絲煲 - 為咗用埋 d 就過期嘅雞粉...所以先整呢個餸...不過又幾簡單同好味喎...最緊要呢個餸加埋都唔駛十蚊咁先正嘛 34.gif image by fatfatfamily

唉...我連續食咗六餐脆玉瓜...所以開始有 d 憎食脆玉瓜呀 186.gif image by fatfatfamily

尋晚覺得自己好勁...因為食飽飯...沖涼之後就一路按腳一路飲杯黑木耳...再隊兩隻香蕉 (已經起哂梅花點同埋開始好 "林") 同埋隊一件大蛋糕 (就黎過期)...真係唔肥都幾難呀 005.gif image by fatfatfamily


172.gif image by fatfatfamily 172.gif image by fatfatfamily 172.gif image by fatfatfamily 172.gif image by fatfatfamily 172.gif image by fatfatfamily 172.gif image by fatfatfamily 172.gif image by fatfatfamily
今朝都仲係好涼...不過就好舒服 I8.gif image by fatfatfamily

我依家諗住逢星期五會比自己 relax d...所以早午晚餐都會比自己食跑 d...所以今朝食咗五香肉丁炸菜肉絲米粉 + 奶茶 ($18)...d 雪菜鹹到 cc 下!!我食雪菜肉絲好麻煩...因為我係唔食 d 肉絲嘅...所以要 "了" 哂出黎先食...如果時間太趕就唔可以食架喇 -111.gif image by fatfatfamily



逢星期五番工比較慘...因為朋友要忙 report...所以唔可以 msn 得咁密...唔好阻住人嘛 242.gif image by fatfatfamily

晏晝帶飯...見到 d 翠玉瓜都覺得悶...但唔可能唔帶疏菜嘛 00212.gif image by fatfatfamily

依家覺得男人d 心態真係好難明...好似里奧大人咁...佢好抗拒拎我個得意銀包仔買嘢...但佢見個袋好重時...又會好主動幫我拎個大豬袋架噃 (註 : 佢拎嘅時候係豬臉向外嘅)...真係唔明點解??唔通愛屋及烏 aa9.gif image by fatfatfamily






沒有留言:

發佈留言