2008年4月12日星期六

瘋癲 Cafe Lagoon @ 大埔







今朝里奧大人 12:00 pm 要考試...所以早 d 起身爭取時間溫書...而我都同佢一樣咁早起...因為爭取時間同深愛嘅朱朱見面 2499.gif image by fatfatfamily

一番到屋企...朱朱瞓緊...仲要好 "林"...不過我坐咗陣...佢就聞我 d  女人味就醒咗喇...之後同佢一齊去食早餐...食腿蛋治 + 奶茶 ($16)...唉...本來唔想食...但媽咪話朱仔唔食自己嘢 (雞柳)...所以叫我食腿蛋治...比朱朱食火腿喎 973.gif image by fatfatfamily



食完同朱朱行一陣就番屋企喇...因為我要去洗牙呀...原來真係有一隻蛀牙...所以順便補埋...我好怕洗牙補牙...一聽到 "吱吱" 聲就腳都軟埋...醫生話當音樂咁聽喎...不過我覺得最攞命係補牙果下...又冤麻痺...超攞命呀...今次洗牙 + x-ray + 補牙...$720...睇牙真係好鬼貴...但唔睇又唔得呢 960.gif image by fatfatfamily

睇完牙去 manning's 逛下...今日好正呀...因為護膚品買滿 $200 有 8 折...所以即掃 6 盒 mask...再買化妝棉同香口膠...樣樣都係特價... $430 找數...比平時平咗成百蚊...所以買得好開心 133.gif image by fatfatfamily

之後同媽咪家姐去 Ruby Tuesday 食晏...食細拼盆 + 肉醬闊條麵 + mini's ruby + 沙律 ...埋單 $255...家姐之前做咗 member...所以平好多...差唔多半價...今次又係家組請... 








食完去 toilet...要拎 key...一見到條 key 就笑到碌地...好在唔多人行過咋 242.gif image by fatfatfamily


 

難得三位靚女聚首...所以再去 Haagen Dazs 食雪糕...今次我請喇...媽咪食牛油拖肥雪糕筒...我同家組食香橙醇朱古力同桑梅雪芭...好食...但我覺得好貴...八十幾蚊...不過一齊食好開心...所以都值得嘅 00212.gif image by fatfatfamily





食完就各自歸家喇...番到屋企即刻執旅行 d 嘢...再洗衫燙衫換轉季衫...忙到暈呀 gg7.gif image by fatfatfamily

同里奧大人去 Cafe Lagoon...食安格斯牛扒 (8 oz) 配薯菜 + 咖哩雞飯 ...埋單只需 $97...因為有 $50 coupon...不過真係食到人都顛...果度嘈到柝天呀...真係街市都無咁嘈呀...最恐怖係越食越嘈...同里奧大人要 "哄" 到好埋先可以聽到對方講嘢...傾咗幾句拿氧聲食完就走喇...唔係肯定嘈到頭痛呀 YI.gif image by fatfatfamily

今晚又係得我去做機...比咗錢...所以我都會 keep 住做...
聽朝 6 點要起身喇...因為同里奧大人出發去台灣玩喇...16/4 夜晚先番香港...希望玩得開心啦...因為我好怕天氣唔好落雨呀 mui15.gif image by fatfatfamily

各位 blog 友...17/4 見喇...拜拜 K3.gif image by fatfatfamily 

沒有留言:

發佈留言