2008年5月27日星期二

勝瓜炒雞腎 + 辣汁龍脷柳 + 跑步機




諗餸煮飯真係好煩...因為我識煮嘅嘢實在太小喇 099.gif image by fatfatfamily 

同埋又唔可以淨係煮自己鍾意食嘅嘢...所以真係諗爆頭都未必諗到煮咩 aa8.gif image by fatfatfamily

好在平時喺菇場 print out 唔小食譜做 reference...如果唔係就唔知點好喇 S7.gif image by fatfatfamily

最怕落雨濕濕去街市買餸...所以拿拿林買 2 隻雞腎 ($6) 同 1 條勝瓜 ($2.5) 就番屋企 ra35.gif image by fatfatfamily

番到屋企第一時間換衫去做機 lu...其實星期一真係好攰...同埋無咩心機做機...但我唔可以比呢 d 籍口自己嘅...橫掂里奧大人 9 點先番到屋企...咁仲更加無理由唔做機啦 20070228_dc091a173396be17728dw9nY46.gif image by fatfatfamily

是日晚餐 : 勝瓜炒雞腎 + 辣汁龍脷柳
勝瓜炒雞腎 - 第一次整雞腎...但整完呢餐雞腎...我諗唔會再整...因為個腎好恐怖...仲要生勾勾咁切落去...好核突...又驚又血腥味...所以炒時落 d 雞粉...加勝瓜之後又再落假雞湯 (雞粉 + 水) 兜勻再焗幾分鐘...兜勻再焗幾分鐘...因為好驚 d 雞腎唔熟!!食落唔錯...但唔知點解 d 雞腎好鬼韌..."趙" 好耐先可以吞...同埋一路食一路諗起切嘅過程...所以趙兩趙就即吞...如果唔係就會食唔落架喇...幾驚夜晚會胃痛呀 00212.gif image by fatfatfamily

辣汁龍脷柳 - 今次用泰式辣醬...期望以辣味遮蓋腥味 242.gif image by fatfatfamily

睇無線套 " 法証先鋒 2 "...林文龍做戲真係好唔掂...好唔入戲...我都係一個超級易喊嘅人黎 .... 但睇見佢喊...我 一 d 想喊嘅感覺都無...反而覺得睇見佢就煩...點解我會咁架 samwoo206.gif image by fatfatfamily



002123.gif image by fatfatfamily 002123.gif image by fatfatfamily 002123.gif image by fatfatfamily 002123.gif image by fatfatfamily 002123.gif image by fatfatfamily 002123.gif image by fatfatfamily 002123.gif image by fatfatfamily


今朝想食糯米雞...點知無呀!!所以退而求其次食丁蛋麵 + 熱央 ($19)...又加咗價喇...上星期明明 $18 架咋 23356464.gif image by fatfatfamily



番到菇場 d 同事好似幾忙咁...所以大聲 d 按 keyboard 都無問題...唔駛就住就住 248.gif image by fatfatfamily

問里奧大人晏晝想食咩...里奧大人話食車仔麵囉...諗唔到食咩喎...咁我問怕唔怕熱先...話唔怕喎...咪去食囉...因為要行 15 分鐘先到架...去度即叫 一個 8 餸配菊花茶同 一 個 5 餸餐配酸梅湯 ($41)...突然好想食青椒...所以叫咗單寶 ($5 / 4 件)...不過今次無咩冷氣同埋對住條窄巷... 所以里奧大人食到一半就話下次唔好食...因為實在太熱喎...而我呢...咪一路食一路流汗囉...諗到食完又要熱辣辣咁行番 15 分鐘先到公司真係有 d 想喊呀!!行行下...里奧大人突然話 : [ 唔知係咪同妳一齊食嘢開心呢??因為自己一個人係食唔哂一個餐架喎!! ]...真嘅 Y9.gif image by fatfatfamily


酸齋 + 豆卜 + 螺肉 + 韭菜 + 米線



韭菜餃 + 牛腩 + 螺肉 + 魚蛋 + 炸菜 + 生菜 + 幼麵 + 粗麵


單寶 - 青椒魚肉


每日 一 up 

唱 K 唱 到 火 都

Net 人 平 素 愛 唱 K , 今 看 了 「 唱 K 最 討 厭 遇 到 的 事 」 的 帖 子 , 也 有 同 感 。
「 最 憎 … … 唱 唱
打 電 話 畀 我 」 、 「 中 途 埋 單 、 未 夠 鐘 就 cut 好 乞 人 憎 」 、 「 當 侍 應 入 , 我 通 常 都 即 刻 停 , 等 佢 走 先 唱 」 ; 其 中 鬼 gui 紐 =p 的 遭 遇 最 經 典 , 「 個 staff 連 續 3 次 送 錯 餐 , 仲 點 番 首 歌 3 次 , 次 次 唱 到 最 期 待
句 , 就 送 錯 餐 … … 真 係 火 都 ! 」 另 外 , 此 情 況 也 令 K 迷 掃 興 , 「 就 到 自 己 想 唱 首 就 俾 十 幾 條 友 插 歌 ! 」 

b : 我最憎係 d 人屎急都揸住支 mic 唔放...里奧大人有個女性朋友超級黑人憎...成鬼日揸住支 mic 唔放...比我聽到佢同人講話識唔識唱都揸住支 mic 先啦...仲要食嘢又要食最多...自己食哂唔留比人嘅...小小事情已經睇到呢個女人又自私又貪心!!

沒有留言:

發佈留言