2008年5月28日星期三

柱候煎雞翼 + 節瓜雲腿粉絲煲 + 跑步機





尋晚好他條...因為里奧大人要開 ot...同埋我又已經醃好雞翼...所以只喺去街市買節瓜 ($5 / 4條) 就得 lu I8.gif image by fatfatfamily

番到屋企又係換衫再去做機喇 076.gif image by fatfatfamily

唔知點解膝蓋有 d 痛...所以依家只做 15 分鐘跑步機再加 15 分鐘 stepper...里奧大人話做 stepper 無咁傷膝蓋喎...不過再加多句話我係因為肥...所以膝蓋痛喎 monkey2063.gif image by fatfatfamily

唉...呢排里奧大人開始忙喇...要 9 點幾先可以番到屋企食飯...所以依家會煮多 d 菜...唔係驚太多肉好難消化呀...因為我 11點要瞓丫嘛 thurfoto2061.gif image by fatfatfamily

是日懶餐 : 柱候煎雞翼 + 節瓜雲腿粉絲煲  
柱候煎雞翼 - 用柱候醬醃咗兩晚...再慢火煎...香到不得了呀...里奧大人話我從煮以黎...煎得最好食係今次喎...雖然個樣黑咗 d M1.gif image by fatfatfamily

節瓜雲腿粉絲煲 - 呢個餸係抄噹媽架...不過我唔鍾意蝦米...所以改用雲腿 (因為 expiry date : 30-6-08)...好在味道都幾夾咋 P4.gif image by fatfatfamily

洗埋碗沖埋涼已經 10 點半...睇咗陣電視就要去瞓覺喇... d 時間好似好唔 "見駛" 咁 I7.gif image by fatfatfamily



007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily


今朝勁塞車...所以不斷祈禱...求神保守車程順暢...感謝神聽我急切禱告...不消一分鐘車程做暢通無阻...感謝神嘅保守帶領
169.gif image by fatfatfamily


眼瞓無咩胃口...所以食奶油多 + 咖啡 ($13) emotion07.gif image by fatfatfamily



番到菇場有得種菇....所以要拿拿聲遊哂所有 blog 先種菇 B10.gif image by fatfatfamily

里奧大人突然要上廠...所以十二點已經去赤丸食 lunch...食食下公司打黎話遲 d 先上...所以里奧大人可以齋陪我食嘢喇...去 kfc 食巴辣雞腿包套餐 ($25)...之後再行一陣就各自走 lu 2499.gif image by fatfatfamily



沒有留言:

發佈留言