2008年5月8日星期四

海南雞肶飯 + 魚柳蜜桃沙律 + 跑步機









尋晚好開心喎...因為可以同里奧大人一齊放工...真係好難得...依家里奧大人仲未咁忙...所以一定要好好珍惜一齊放工嘅日子 B10.gif image by fatfatfamily

我話煮臘味飯 + 罐頭粟米湯做晚餐...因為好似好耐無煮過飯咁...里奧大人就話諗諗先...唔係佢唔想食我煮嘅嘢...而係話唔想我咁辛苦喎...諗到番屋企就話去食海南雞飯...咁是但啦 09000.gif image by fatfatfamily

去完買生果再去餐廳食飯...真係好 enjoy 呢 d 生活呀 I8.gif image by fatfatfamily

由於我要進行減肥計劃...所以一飯一沙律...海南雞肶飯套餐 + 魚柳蜜桃沙律套餐...但個汁就唔係好掂...可惜可惜...埋單 $110...不過真係抵...因為 d 份量真係好多 00212.gif image by fatfatfamily

晚餐咁肥膩...同埋唔知係咪呢排無做運動...瞓得唔好...所以抖咗陣就同里奧大人做機 lu 0436.gif image by fatfatfamily

太耐無做...有 d 吃力...不過我會堅持...因為我未試過會咁堅持...
番到屋企真係有 d 攰...沖涼...睇陣電視...11 點就瞓喇... 
      
qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily

今朝好熱呀...不過巴士又好涷喎...所以一定要有外套跟身...如果唔係遲早病呀 B2.gif image by fatfatfamily

成日食包做早晨食到有 d 悶...所以食炒米粉 + 奶茶 ($13)...碟米粉鹹到爆...日日咁食真係食到腎有事呀...又油...呢餐食得好慘...   


晏晝自己買車仔麵 ($17) 番公司食...omg...自己一個食...有 d 唔慣添 I7.gif image by fatfatfamily
 




尋日里奧大人話出面食一個 lunch set...閒閒地要 三十幾...最慘係食唔哂...所以叫我第時唔好帶飯...一齊出去 share 食仲好喎...咁又幾好嘅...又可以見下...又唔會嘥嘢...食完仲可以行一陣幫助消化...一於係咁話啦 Y9.gif image by fatfatfamily

每日 一 up :
唔知點解 d 人可以咁勁...鍾意一樣嘢可以鍾意十幾廿年...好似里奧大人咁...鍾意 xo...鍾咗成十年...我就真係唔得喇...我兩三個月就會好快厭...里奧大人話咁樣唔係叫鍾意喎...咁我都認同嘅...所以呢...依家唔會買任何呢一刻鍾意嘅公仔...因為好快會變做垃圾...同埋我又唔捨得掉喎...咁就叫里奧大人掉...心理上覺得好似係佢唔要...唔係我唔要嘛...但依家唔 work lu...因為里奧大人話要掉就自己掉...彩我都傻喎 D4.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言