2008年5月30日星期五

節瓜粒粒粒粒粒湯飯 + 跑步機



里奧大人正式開始忙 lu...所以放工後我會有大把時間去買嘢預備晚飯同做機...但...相對要 9 點幾先可以食晚飯囉...對於我黎講覺得好夜食呀...但又唔想一個人食先...其一要分開煮兩次...其二係里奧大人應該好期待每晚番屋企同我一齊食晚飯嘛 160-1.gif image by fatfatfamily

尋晚就咁去超市買豬肉 ($11) 就得喇...非常方便...之後就番屋企換衫做機喇 051.gif image by fatfatfamily

里奧大人 8 點半先放工...所以可以睇下電視...慢慢預備...仲可以順便拖埋地 07500.gif image by fatfatfamily

是日懶餐 : 節瓜粒粒粒粒粒湯飯
節瓜粒粒粒粒粒湯飯...將五粒 (節瓜 + 東菇 + 瑤柱 + 雲腿 + 瘦肉) 切粒備用...我驚 d 湯飯無味...所以留埋東菇水同瑤柱水備用...等到里奧大人番屋企前 25 分鐘就要 ready 煲水喇...將所有材料加東菇水瑤柱水一齊大火煲...再加小小雞粉調味就搞掂架喇...一鍋有瓜有肉有飯極到方便...最緊要係今次整得好好食呀 D8.gif image by fatfatfamily

食埋飯洗埋碗沖埋涼已經十點幾...但同自己講過要有恆心做 mask...所以做埋 mask 睇一陣電視就瞓喇...唉...d 食物都未消化就瞓...想唔肥都幾難呀 B2.gif image by fatfatfamily


   
131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily

今朝又係早咗番公司...我覺得係因為早一晚諗定着咩衫...咁可以唔駛嘥咁多時間襯衫嘛... 
今朝食芝蛋治烘底 + 咖啡 ($15)...我真係第一次咁他條食早餐...慢慢食...仲可以慢慢嘆報紙添呀...食完份早餐都係啱啱 9 點咋...


亞 head 唔舒服無番...所以勁他條...加上今日 friday...仲更加 happy ii4.gif image by fatfatfamily  
晏晝里奧大人同同事出街食...所以我就去 7 仔買咗蒜香撈麵 + 10 粒魚肉燒賣 ($15.5)...點解唔飽嘅 951.gif image by fatfatfamily




真係好開心呀...因為聽日 day off 呀 _1712.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言