2008年5月16日星期五

燒肉 (太興) + 磨豉醬炒脆肉瓜 + 芫茜皮蛋魚片湯 + 跑步機

燒肉 (太興) + 磨豉醬炒脆肉瓜 + 芫茜皮蛋魚片湯 + 跑步機



尋日噹媽喺我臨放工前教我煲芫茜皮蛋魚片湯比里奧大人飲...所以我就要趕頭趕命裙甩衭甩咁拿拿聲放工番屋企喇 B10.gif image by fatfatfamily

番到屋企又即刻換衫去做機...做完即 9 秒 9 跑去街市買餸...買 2 條鯇魚片 ($10) + 芫茜 ($2) + 2 條脆肉瓜 ($5) 就飛番屋企煮飯喇 5464.gif image by fatfatfamily

因為里奧大人已經歸家途中...所以我必須加把勁...務求可以喺里奧大人番屋企就即刻有飯食...我真係絕對係一個好太太啊 B1.gif image by fatfatfamily

不過...一下子唔可以比自己太辛苦嘅...所以就叫里奧大人買太興燒肉做餸喇 125.gif image by fatfatfamily

是日懶餐 : 燒肉 (太興) + 磨豉醬炒脆肉瓜 + 芫茜皮蛋魚片湯

燒肉 (太興) - 我突然間好想食皮...所以叫里奧大人買 $20 燒肉...點知太興最小要買 $30... 算啦...多咗可以留番黎炒冷飯嘛...一番到屋企里奧大人話以為 $30 係好多添...因為佢話燒肉佬楂住好大舊咁問佢呢舊 d 肥瘦程度啱唔呀??佢話啱呀啱呀!!心裡暗暗歡喜...發達咯...$30 有咁大舊...點知正想從心裡面笑出黎嘅時候...燒肉佬就喺舊大燒肉度切咗一刀...切咗一條超細嘅出黎放喺盒度...里奧大人先知道原來 $30 係得咁小架咋!!最後都係食哂...因為實在太小喇 F5.gif image by fatfatfamily

磨豉醬炒脆肉瓜 - 用磨豉醬炒...惹味...

芫茜皮蛋魚片湯 - 噹媽話 d 魚佬實會幫妳切片...呃人嘅...要我番屋企洗乾淨自己切呀呀呀呀...切嘢...因為 感覺好似分屍咁架...所以我迫不得已用鉸剪厚厚咁剪...d 感覺都唔好架...但無辦法...唉...我以前好憎食芫茜...同埋我覺得年紀大嘅人先鍾意食呢 d 嘢...點知而我居然會唔抗拒 (生芫茜除外)...唔認老唔得喇F2.gif image by fatfatfamily

食完飯...洗完碗就煲中藥...之後沖涼...未停過...後尾真係攰到頂點...所以好無奈咁叫里奧大人熨佢自己果幾條衭喇 A8.gif image by fatfatfamily

之後無無聊聊走去食薄荷朱古力膠布...都好重薄荷味...但好黑仔... 食完真係要痴真膠布...因為食完去開信...比把開信刀 "吉" 親留血...十指痛雞心呀 A002.gif image by fatfatfamily






007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily

今朝天氣又好好...最緊要係有太陽同有風...
心情幾靚...所以想食飽 d...食沙爹牛肉蛋米粉 + 奶茶 ($18)...食完好滿足咁番公司 2499.gif image by fatfatfamily



番到公司居然有嘢做...人家 holiday mood 喎...等下先啦 248.gif image by fatfatfamily

晏晝同里奧大人食 set lunch...share 鱆魚冬菇雞粒蒸飯 + 炸魚腐 + 熱菊花茶 ($35)...呢餐真係 very good...又飽又平...因為早餐未落格 .... 食完兜個圈就番公司喇 051.gif image by fatfatfamily





美 白 漂 牙 產 品 成 效 因 人 而 異

有 病 齒 不 可 漂 白

香 港 牙 醫 學 會 會 長 梁 世 民 表 示 , 用 作 漂 白 牙 齒 的 是 一 些 牙 科 用 漂 白 劑 , 漂 白 劑 的 化 學 物 質 會 氧 化 牙 齒 本 身 色 素 , 令 牙 齒 變 白 , 至 於 藍 光 、 激 光 等 , 作 用 只 是 提 供 動 力 予 漂 白 劑 , 促 使 其 加 快 本 身 的 化 學 作 用 , 故 若 漂 白 劑 無 效 , 用 光 也 沒 有 用 。 由 於 漂 白 劑 易 令 使 用 者 敏 感 , 故 現 時 市 面 出 售 的 美 白 牙 齒 漂 白 劑 , 劑 量 及 濃 度 不 可 以 太 高 , 效 用 因 人 而 異 , 至 於 在 牙 醫 診 所 進 行 漂 白 , 劑 量 則 可 以 較 高 。
梁 醫 生 提 醒 , 如 有 牙 周 病 、 蛀 牙 、 牙 肉 萎 縮 等 病 症 , 絕 不 可 以 漂 牙 , 以 免 造 成 更 嚴 重 傷 害 。 

沒有留言:

發佈留言