2010年4月10日星期六

韭菜豬肉 / 雞肉雲吞 ( 10-apr-2010 )



( 10-apr-2010 sat )
呢朝又要番工   其實好羨慕人家 off 架   不過我又會用 " 只喺番半日 " 嘅心情黎番工   咁會開心好多   因為有 d 人要番全日嘛   我番半日已經好好呢 ~


放工嘅時候好在里奧大人打電話比我   話屋企樓下又爆水管   無可能喺屋企對面巴士站落車   要早一個站落車   咁就可以唔駛對鞋浸水喇 ~ 
同里奧大人嘅家姐同兒甥仔食 tea   食完就買餸番屋企   呢日租咗隻 " 檔案 39 "   所以留喺屋企睇碟   唔出街 lu ~


今之又買咗花生糯米糍   10 蚊 4 個   同上次一樣咁好味   一路睇碟一路食   但唔知點解今次好滯   食完有 d 唔舒服   之後里奧大人話其實係咪可以買 5 蚊 2 個喎   哎呀   早講嘛 ~
  


是日懶餐 - 韭菜豬肉 / 雞肉雲吞
韭菜豬肉 / 雞肉雲吞 - 今次買錯咗雲吞皮   我係想買餃子皮架   易包 d 嘛   不過雲吞皮都唔錯   比我想像中易包   本來想豬肉係比里奧大人食   我就食雞肉嘅   但淥完都唔知乜肉打乜肉   味道又差唔多咁   下次都係全部用雞肉   感覺健康 d ~

沒有留言:

發佈留言