2010年4月21日星期三

太興燒味餐廳 @ 大埔 + 媽咪紅豆沙 ( 21-apr-2010 )

大砂煲蝦乾醬啫啫北京芥蘭苗 - 好搞笑囉   駛唔駛咁大個砂煲呀   咁樣咪顯得 d 菜仲更加小囉


三拚燒味飯套餐 - 有例湯同菜   同埋我揀咗最鍾意食嘅乳豬 / 燻蹄 / 燒鵝




( 21-apr-2010 wed )

呢朝好早番到菇場附近   所以行遠小小食早餐 ~


呢日晏晝好想出去食 lunch   食完行陣番菇場   精神好多咁呀 ~


呢晚諗住我先睇中醫   點知原來 off   里奧大人仲驚趕唔切   喺大陸仲特登搭的士過關添   哎呀   里奧大人之前拎咗張醫師卡片   原來有寫星期三 off 架   做做乜唔睇清楚架   噢   做事唔夠細心啦   我一心諗住煮唔到飯   但依家可以煮都唔煮 lu   因為我鍾意依計劃做嘢   哈哈哈 ~


呢餐唔食咁飽   因為留肚食媽咪之前特登煲比我嘅紅豆沙呀 ~

沒有留言:

發佈留言