2010年4月27日星期二

酸梅麵豉蒸排骨 + 蒜蓉炒脆肉瓜 + 蘋果沙律 ( 27-apr-2010 ) + 跑步




( 27-apr-2010 tue )

早餐食咗奶醬多 ( 多醬 )   呢間茶餐廳都唔錯   因為真係好多醬呢   依家我飲燕麥糠   感覺好似健康好多咁呀 ~

晏晝有 lunch box   尋晚無乜點食到 d 魚餅   今日食好似有食新餸嘅感覺呀 ~  

放工等車   等咗 3 架都 full   終於等到 6 點先上車   好在有位坐咋   因為我好想瞓覺呢 ~   
是日懶餐 - 酸梅麵豉蒸排骨 + 蒜蓉炒脆肉瓜 + 蘋果沙律
酸梅麵豉蒸排骨 - 唔知整乜就會出現呢碟排骨架喇   今次里奧大人無啦啦撈勻 d 汁   再 "北" 落自己碗飯度   又唔睇嘢   佢一 "北" 就 "北" 埋 d 指天椒   我睇到嘅時候已經太遲   因為佢已經食咗小小   係咁話辣   我即刻話妳睇清楚先 "北" 就無問題啦   嘈嘈閉 ~

蒜蓉炒脆肉瓜
- 尋晚煮剩一條   清清地用蒜蓉炒算喇   費事用特辣 XO 醬黎炒   一陣又話辣唔食呀 ~
蘋果沙律 - 間唔中就好想食沙律   因為我鍾意食紅腰豆   粟米同椰果   配埋蘋果真係 very good 呢 ~ 
同里奧大人去跑步再拎中藥   依排開始跑步   所以 d 時間真係要好好運用   同里奧大人講覺得放工買餸   煮飯   食飯   洗碗 d 時間好緊迫咁   好似有壓力咁   佢即話幫我洗碗   但我覺得佢洗完要我執手尾我仲火滾   即時拒絕咗佢   佢都好無奈但帶點興奮 ( 話哂唔駛佢做嘛 )   真係要諗諗點安排先 ~       

沒有留言:

發佈留言