2010年4月12日星期一

甜豆炒蝦仁 + 咖哩燒肉粒炒飯 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 12-apr-2010 )







( 12-apr-2010 mon )
星星星   星期一喇   一如以往   星期一起身係比較有困難呢 ~

呢朝好想飲奶茶   所以去間奶茶唔錯嘅飯堂食早餐   轉下口味食炒麵   因為呢間炒米粉唔好食   又硬又乾身   但其實我麻麻地早餐食炒麵   好似好油咁 ~


抖下又 lunch   雖然帶 lunch box   但其實唔係樣樣都可以帶架   好似蝦醬同鹹魚咁   一叮就久久不散   實比人話啦   魚又唔想帶   我覺得好腥   來來去去都係菜同肉   所以有時都特登唔帶飯   食其他嘢無咁悶   雖然我食黎食去都係果 d   但唔駛洗 lunch box 真係好鬼開心架 ~
諗定好今晚食乜餸   一去到街市就買   快手好多呢 ~ 


是日晚餐 - 甜豆炒蝦仁 + 咖哩燒肉粒炒飯 + 芫茜皮蛋魚片湯
甜豆炒蝦仁 - 呢個餸參考 毛豆小姐 嘅   我用甜麵醬 + 辣豆辣醬調味   已經好好味喇   煮呢個餸真係好方便呀 ~

咖哩燒肉粒炒飯
- 將尋晚食剩嘅燒肉切粒   加 d 咖哩醬炒香   又變咗一個新嘅炒飯   無咁悶嘛 ~
芫茜皮蛋魚片湯 - 呢個湯又係超方便   不過我好唔鍾意用刀切嘢   其實係好驚揸刀先真   所以 d 魚片係用細較剪剪架   剪兩條剪到手都軟呀 ~

沒有留言:

發佈留言