2010年4月6日星期二

稻香一蚊雞 @ 大埔 ( 6-apr-2010 )

一蚊一隻雞 - 無乜肉而無雞味  不過一蚊唔可以有要求囉   但食完呢次唔會再食 lu   
薑蓉 - 勁多油   

豆豉鯪魚炒油麥菜 - 估唔到份量都幾多    仲諗住會細碟 d 添 
紅豆桂花糕 - 10 蚊咋   味道都唔錯  
( 6-apr-2010 tue )

呢日要 8 點 9 起身    因為要去拜奶奶   唉   仲諗住最後一日假期盡情瞓添   話明下個星期六先去嘛   無啦啦又改今日   我屋企人絕對唔會咁做    知我平時番工早起身  假期實比我瞓晏 d 架 ~     
同里奧大人去麥當勞食早餐    好耐無食喇   食完成份早餐真係好滯啊 ~
差唔多 12 點半就搞掂    同里奧大人落銅鑼灣南記食 lunch   再順便行下 time square    今次又係好好彩    可以揀到一個非常啱心水嘅銀包送比里奧大人姐夫   買完就諗住行 sogo     但不停咁行咗兩個半鐘真係好攰    所以要搵地方歇腳 ~
唔想去大家樂   所以試呢間 " 上海香港麵家 "    點知呢    好揀唔揀   難食到丫    好在係諗住搵個地方坐下  唔係主要食嘢   唔係真係慘咯 ~

我實在太攰喇    都係唔想行 sogo   想直接番屋企呀 ~   

攰到咁真係無 mood 煮嘢     之前成日想試稻香一蚊雞   里奧大人話去試下喇 ~

稻香一蚊一隻雞 $0.5 就半隻雞  咁當然要一隻啦   再加個小菜  ( 因為唔想咁核突就咁一隻雞 )   一個白飯   一個甜品    加埋 80 蚊   喺酒樓食晚飯唔過一百真係平囉    但呢隻雞都唔好食嘅    算啦   一蚊仲想點喎   不過下次我都唔會食   好似食肉獸咁   我好怕呢 d 啖啖肉嘅感覺呀 ~

沒有留言:

發佈留言